زمان : 25 Esfand 1389 - 00:04
شناسه : 31817
بازدید : 2304
بازديد سرزده فرماندار مهريز از برخي مدارس شهرستان بازديد سرزده فرماندار مهريز از برخي مدارس شهرستان

به گزارش روابط عمومي فرمانداري مهريز، مهدي كياني مقدم فرماندار به همراه حسن حاضري رئيس آموزش و پرورش مهريز بصورت سرزده از دبيرستان خاتم الانبياء(ص)،‌  دبستان ياسين و مدرسه دخترانه راهنمايي نمونه مطهري اين شهرستان بازديد كرد.
وي ضمن بازديد از تجهيزات،‌ سالن كتابخانه، نمازخانه و كلاس هاي درسي اين مدارس در جمع دانش آموزان اين مدارس آنان را سرمايه هاي مملكت خواند و گفت:  امروزه يكي از گروه‌هاي مهم و سرنوشت‌ساز جامعه، گروه دانش‌آموزان مدارس است كه به حق سرمايه‌هاي اصلي مملكت اسلاميان هستند. اين دانش‌آموزان هستند كه با تحصيل و فراگيري علم و دانش و با رشد و شكوفايي شخصيت متعالي مي‌توانند پاسداران واقعي ارزش‌هاي اسلام و انقلاب و بزرگمردان فداكار فرداي ايران اسلامي باشند.
كياني مقدم همچنين در توسيه هايي به مديران و مسئولين آموزش و پرورش فراهم كردن زمينه رشد و شكوفايي استعدادها و به فعليت رساندن قواي نهفته در دانش آموزان را مورد تاكيد قرار داد و گفت: اگر بپذيريم كه «تربيت» يكي از شاهراه‌هاي حيات هر جامعه است، دانش‌آموزان دختر و پسر هر كدام نقش مهمي در اين حيات و پويا بودن جامعه دارند، لذا همين دانش‌‌آموزان لازم است كه به خوبي تربيت شده و داراي فضايل اخلاقي و معنوي باشند تا بتوانند بالندگي و پيشرفت ايجاد نمايند.
فرماندار مهريز د ر اين بازديدها ضمن عرض خسته نباشيد به مديران، كادرآموزشي و دانش آموزان و تبريك سال نو، از نزديك در جريان مسائل و مشكلات اين مدارس قرار گرفت.
سالن ورزشي و حصاركشي از اساسي ترين مشكلاتي بود كه دانش آموزان و مدير دبيرستان خاتم الانبياء(ص) بيان نمودند و افزايش محيط آموزشي و ساخت سالن نمازخانه از درخواست هاي دانش آموزان دبستان ياسين بود كه فرماندار مهريز قول پيگيري اين مشكلات را داد..
تاسيس و راه اندازي دبيرستان دخترانه نمونه در شهرستان مهريز نيز از خواسته هايي بود كه دانش آموزان مدرسه مطهره بيان كردند.