زمان : 23 Esfand 1389 - 22:28
شناسه : 31787
بازدید : 3213
امام جمعه ابرکوه در بازدید از پروژه های مهر رضا(ع) ضمن  اظهار رضایت از عملکرد،  خواستار انعکاس بیشتر فعالیت های  صندوق مهر رضا (ع) شد امام جمعه ابرکوه در بازدید از پروژه های مهر رضا(ع) ضمن اظهار رضایت از عملکرد، خواستار انعکاس بیشتر فعالیت های صندوق مهر رضا (ع) شد


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: با حضور مسئولان صندوق مهر رضا ابرکوه از چندین پروژه اجرا شده با حمایت این صندوق بازدید شد.

به دعوت مسولان صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه و با حضورامام جمعه ، معاون فرماندار و جمعی از مسئولان شهرستان از چندین پروژه مورد حمایت این صندوق بازدید شد.

مسولان در نخستین بازدید، از یک واحد گاوداری شیری که توسط یک فارغ التحصیل مرتبط با این رشته راه اندازی شده بود دیدن نمودند.

همچنین در بازدیدی دیگر از یک شرکت تولید دستگاه های بسته بندی مواد غذائی که به گفته مسئول این واحد، برخی از دستگاه های تولیدی آن برای نخستین بار در کشور ساخته می شود نیز بازدید نمودند.

مسئولان همچنین از نخستین آزمایشگاه تشخیص طبی بخش خصوصی، یک مطب دندانپزشکی ، یک واحدقنادی و یک کارگاه تولید بلوک سیمانی نیز بازدید نمودند.

حاج مسلم اکرمی رئیس صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه به خبرنگار یزد فردا که این گروه را همراهی می کرد اظهار داشت : هدف این صندوق ایجاد شغل پایدار است و بازرسی های مداوم از واحدهای تحت حمایت نیز، به همین منظور انجام می شود، ضمن اینکه بر روی دستگاه های خریداری شده نیزبرچسب زده می شود تا این دستگاه ها قابل خرید و فروش نباشند.

حجت الاسلام حسینی امام جمعه شهرستان نیز در گفتگو با خبر نگار ما، با اظهار رضایت از عملکرد صندوق مهر رضا (ع) ابرکوه، خواستار انعکاس بیشتر فعالیت های این صندوق در شهرستان شد.

برخی از بازدید کنندگان نیز خواستار برگزاری بیشتر این بازدید ها شدند.

نکته جالب توجه در این بازدید، شروع حرکت با یک دستگاه مینی بوس بود که از محل حمایت های صندوق مهر رضا خریداری شده بود.