زمان : 23 Esfand 1389 - 18:36
شناسه : 31777
بازدید : 3908
صحتی در جلسه شوراي اسلامي شهر يزد :پيگير هستیم تا تعرفه شهر يزد نيز براساس منطقه گرمسيري حساب گردد صحتی در جلسه شوراي اسلامي شهر يزد :پيگير هستیم تا تعرفه شهر يزد نيز براساس منطقه گرمسيري حساب گردد

یزدفردا "چهارصد و نوزدهمين جلسه شوراي اسلامي شهر يزد با حضور مهندس صحتي مديرعامل شركت توزيع برق استان يزد به اتفاق هيات همراه در صحن علني شورا برگزار و در خصوص مسائل مربوط به جابه جايي تاسيسات برق در پروژه ها ، روشنايي معابر به ويژه ورودي هاي شهر و غيره بحث و تبادل نظر صورت گرفت.

به گزارش روابط عمومي شوراي اسلامي شهر يزد – محمد فقيه خراساني ضمن عرض تبريك به مناسبت ولادت حضرت امام حسن عسكري (ع) ؛ تغييرات چهره شهر يزد را منشاء همكاري و تعاملات مسئولين شهر عنوان و سابقه همكاري و تعامل شهرداري و اداره توزيع برق را درخشان ذكر كرد و اظهار داشت : شايد با توجه به برخي موانع موجود دركار، در بعضي از پروژه ها ، سرعت قابل قبولي صورت نمي گيرد با اين وجود و براساس مقتضيات در برخي پروژه ها بايد سرعت بيشتري اعمال گردد كه در آن صورت همت مضاعف همه را مي طلبد.

وي در مورد حفاري هاي سطح شهر توصيه كرد : هماهنگي بين حفاري هاي شهرداري و ادارات مربوطه بايد افزايش يابد تا از شهري زيباتر و آبادتر برخوردار گرديم.

در ادامه اعضاي شوراي شهر تسريع در جابه جايي تاسيسات برق چهارراه دولت آباد و پل باهنر ، روشنايي معابر شهر در ايام نوروز و نيز ورودي هاي شهر ، برنامه ريزي در راستاي تعرفه برق شهر به نسبت مناطق گرمسيري و غيره را خاطرنشان ساختند.

مهندس صحتي مديرعامل شركت توزيع برق استان يزد ضمن ارائه گزارش عملكرد اداره توزيع برق و با اشاره به تعامل و همكاري آن اداره با شهرداري در چند پروژه شهر گفت : با هدفمند شدن يارانه ها ، به نسبت سال گذشته و رشد بار تاكنون حدود 4 درصد در مصرف برق صرفه جويي صورت گرفته است.

وي تصريح كرد : كابلهاي برق در قسمتهاي قديمي شهر به صورت زميني كار شده و اين اداره در نظر دارد اين طرح را در آينده نزديك در قسمتهاي ديگر شهر نيز اعمال نمايد.

مهندس صحتي با اشاره به عدم محاسبه تعرفه برق شهر يزد براساس منطقه گرمسيري گفت : اين اداره پيگير آن است تا تعرفه شهر يزد نيز براساس منطقه گرمسيري حساب گردد .