زمان : 23 Esfand 1389 - 01:02
شناسه : 31768
بازدید : 3463
تشکیل نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی-کاربردی استان یزد تشکیل نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی-کاربردی استان یزد

یزدفردا "آخرین نشست هم اندیشی رؤسای مراکز آموزش علمی-کاربردی استان یزد، در دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان برگزار کردید. سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان یزد ضمن خوشامدگویی به حاضرین، با اشاره به سند راهبردی توسعه آموزش عالی استان و سهم دانشگاه جامع علمی-کاربردی، ارتقای کیفیت آموزش این دانشگاه را در استان به طوری که به عنوان دانشگاه برتر در زمینه آموزشهای مهارتی مطرح گردد را هدف اصلی این دانشگاه نامید و از ادامه پیگیری نظام آموزش عالی مهارتی در سال آینده خبر داد. دکتر صدرا ابرقویی همچنین برگزاری دوره های کارشناسی ارشد را جزء برنامه آتی این دانشگاه دانست و بر همکاری با کشورهای دیگر درخصوص جذب دانشجو و صدور آموزشهای مهارتی به سایر کشورها تاکید کرد. سرپرست دانشگاه جامع علمی-کاربردی واحد استان یزد با اشاره به جذب مدرسین باتجربه و کارآمد در سال آینده، درخصوص ارتقاء نظام آموزش مهارتی علمی-کاربردی ابراز امیدواری کرد.

در ادامه این نشست، مشاور فرهنگی دانشگاه، خواستار ارائه خدمات فرهنگی بیشتر به دانشجویان شد. حجت الاسلام نورالدینی با اشاره به معضلات فرهنگی و اجتماعی و هجوم فرهنگ بیگانه و غیر اسلامی به کشور، برقراری ارتباط صمیمی با دانشجویان، برگزاری اردوهای زیارتی و مذهبی و حضور تمام وقت یک روحانی مسلط، برای پاسخگویی به سوالات و ابهامات دانشجویان و نزدیک تر کردن آنها به مفاهیم والای قرآنی و آموزه های دینی را ضروری دانست.

در ادامه رؤسای مراکز آموزش علمی-کاربردی استان، پاره ای از مشکلات و معضلات موجود در سال جاری را بیان نموده و اتفاق نظر و تلاش خود و همکاران را در جهت ارائه خدمات شایسته و درخور آموزشی و فرهنگی به دانشجویان در سال آینده بر رفع آنها و ارائه خدمات اعلام نمودند.