زمان : 22 Esfand 1389 - 23:02
شناسه : 31761
بازدید : 4895
مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در جمع مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد مهندس اولیاء نماینده مردم یزد و صدوق در جمع مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد

یزدفردا "نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی : "تلاش کمیته امداد امام خمینی (ره) در نهادینه نمودن فرهنگ انفاق قابل تقدیر است"

به گزارش روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد: مهندس علی اکبر اولیاء که در جمع مسئولین کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد سخن می گفت ضمن بیان این مطلب اظهار داشت: امید است با مشارکت مردم خیر و نوعدوست و تلاش و برنامه ریزی کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهد آن باشیم که همه افراد جامعه از حداقل شرایط زندگی برخوردار باشند.

نماینده مردم یزد و صدوق در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود به اهمیت اطلاع رسانی درخصوص روند فعالیتهای صورت گرفته در ابعاد مختلف کمی و کیفی اشاره نمود.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد نیز در این جلسه با بیان گزارشی از خدمات این نهاد به محرومین اظهار داشت: کمیته امداد املام خمینی(ره) در سر فصلهای مختلف به نیازمندان تحت حمایت خدمات ارائه می نماید.

مهندس حمید نصیری در ادامه به رشد 362 درصدی کمکهای پرداختی این نهادبه نیازمندان تحت حمایت در 5 ساله گذشه نسبت به 5 سال ماقبل آن اشاره نمود و افزود: در طی این 5 سال 274 درصد در بخش پرداخت وام اشتغال و همچنین 133 درصد رشد در بخش اعتبارات فرهنگی داشته ایم.

وی با اعلام این خبر که تعداد 2 هزار واحد مسکونی در طی 3 سال اخیر برای مددجویان تحت حمایت استان احداث گردیده است گفت: بیش از هزارخانواده تحت حمایت در یزد فاقد سرپناهند که جهت تامین مسکن نیازمند مساعدت و همت خیرین هستند.

وی در ادامه با اشاره به بودجه سال 90 اذعان داشت: در برخی از بخشها خصوصا بخش توانمندسازی و ایجاد اشتغال و همچنین حمایتهای اجتماعی و امور فرهنگی که از مهمترین سرفصلهای کاری این نهاد محسوب می شود نیاز به بودجه بیشتری می باشد که انشاءا... در مجلس شورای اسلامی ، به آن عنایت ویژه ای مبذول خواهد شد.

http://www.yazdfarda.com/images/news/actual/?img=31761_4626.jpg