زمان : 22 Esfand 1389 - 22:02
شناسه : 31756
بازدید : 2918
کارگاه آموزشی روش تحقیق در یزد برگزار شد کارگاه آموزشی روش تحقیق در یزد برگزار شد

یزدفردا "کارگاه آموزشی روش تحقیق با گرایش آیین نگارش در پژوهش ویژه هسته های پژوهشی کانون های فرهنگی هنری مساجد پس از دو روز برگزاری به کار خود پایان داد.


در این کارگاه آموزشی بیش از 50 نفر از اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد به مدت دو روز با اصول و مبانی آیین نگارش و روش تحقیق آشنا شدند، هاتفی از اساتید و اعضای هیات علمی دانشگاه، برگزاری این کارگاه را برعهده داشت.


علی حکیمیان، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد در حاشیه برگزاری این کارگاه با اشاره به لزوم توجه به بعد آموزشی و ارتقای سطح علمی اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، گفت: این دوره آموزشی 20ساعته با همکاری دفتر آموزش و پژوهش استانداری یزد برگزار شد.


وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد، تصریح کرد: این دوره آموزشی از ساعت 8 تا 21 در ساختمان آموزش و پژوهش استانداری یزد برگزار شد.


مسئول کانون مساجد استان یزد افزود: به شرکت کنندگان در این دوره ها گواهی از سوی ستاد عالی کانون های فرهنگی هنری مساجد و دفتر آموزش استانداری اعطا می شود.


حکیمیان با اشاره به برگزاری مستمر دوره های آموزشی در طول سال، برگزاری دورهای آموزشی را در توانمندسازی و به روز رسانی نیروهای انسانی، آشنایی مدیران مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد در زمینه پژوهش و ارتقای کمی وکیفی فعالیت ها موثر ذکر کرد.