زمان : 22 Esfand 1389 - 15:21
شناسه : 31740
بازدید : 5986
محمدرضا فلاح زاده در مراسم تجلیل ازبرگزیدگان اولین جشنواره ملی صنایع دستی با مضامین قرآنی در یزد :پس از گذشت قرن ها از نزول آيات وحي ، اين كتاب آسماني همچنان در متن و بتن زندگي مردم در جامعه اسلامي قرار دارد. محمدرضا فلاح زاده در مراسم تجلیل ازبرگزیدگان اولین جشنواره ملی صنایع دستی با مضامین قرآنی در یزد :پس از گذشت قرن ها از نزول آيات وحي ، اين كتاب آسماني همچنان در متن و بتن زندگي مردم در جامعه اسلامي قرار دارد.

یزدفردا "محمدرضا فلاح زاده در مراسم تجلیل ازبرگزیدگان اولین جشنواره ملی صنایع دستی با مضامین قرآنی در یزد طی سخنانی اظهار داشت: قرآن بايد در عمل در متن زندگي همه مردم گسترش يابد و با اخلاص به دستورات انسان ساز آن توجه عملي صورت گيرد .

وي خاطرنشان كرد: پس از گذشت قرن ها از نزول آيات وحي ، اين كتاب آسماني همچنان در متن و بتن زندگي مردم در جامعه اسلامي قرار دارد.

در ادامه ،نماینده یزد وصدوق در مجلس شورای اسلامی گفت:نهضت ،جوشش وبالندگی هنرهای قرآنی باید سراسر کشور را فرا بگیرد.

علی اکبر اولیاء تاکید کردکه همه ما موظفیم که در حمایت وفعالیت هنرهای قرآنی توجه ویژه ای را داشته باشیم.

نماينده مردم يزد و صدوق در مجلس شوراي اسلامي به استفاده از ظرفيت هاي هنري براي ماندگاري مضامين قرآني تاكيد كرد.

اوليا افزود: تعامل بين عرصه هاي هنري و فعاليت هاي قرآنی بايد توسط همه نهادهاي فرهنگي و متوليان امور قرآني جدي گرفته شود .

مديركل فرهنگ و ارشاد اسلامي استان يزد هم با اشاره به برگزاري اين جشنواره به ميزباني يزد اظهار داشت: 350اثر در رشته هاي قلم زني ،معرق ،مشبك ،سفال و تابلو فرش با مضامين قرآني به جشنواره ارسال شده است.

محمود عاليشوندي افزود: از اين تعداد آثار ، 176 اثر هنري به نمايشگاه راه يافت كه اين آثار از هنرمندان همه استان هاي كشور است .

وي برگزاري اين جشنواره را موحب رشد و تعالي فعاليت هاي هنري در عرصه فعاليت هاي قرآني عنوان و از همه كساني كه اين اداره كل را در امر بر گزاري اين رويداد ديني و ارزشي كمك كرده اند قدرداني كرد.