زمان : 22 Esfand 1389 - 00:13
شناسه : 31725
بازدید : 2423
بخش خصوصی به یاری تنها آزمایشگاه تشخیص طبی شهرستان محروم  ابرکوه آمد بخش خصوصی به یاری تنها آزمایشگاه تشخیص طبی شهرستان محروم ابرکوه آمد

بخش خصوصی به یاری تنها آزمایشگاه تشخیص طبی شهرستان محروم ابرکوه آمد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: نخستین آزمایشگاه بخش خصوصی ابرکوه با حضور مسئولان صندوق مهر رضا(ع) ابرکوه آغاز نمود.

این آزمایشگاه دارای بخش های بیوشیمی ، هماتولوژی، سلولوژی، ایمونولوژی، میکروب شناسی، ادرار و پاتولوژی می باشد.

مسئول فنی این آزمایشگاه در گفتگو با خبر نگار ما، تعداد پرسنل این آزمایشگاه را در حال حاضر 4 نفر ذکر نمود که در آینده چندین نفر به این تعداد افزوده می شود.

دکتر حسین قاسمی نسب مدیر این آزمایشگاه نیز اظهار امیدواری نمود که با توجه به اینکه ابرکوه تنها دارای یک آزمایشگاه دولتی است که پاسخگوی نیازهای شهرستان نمی باشد، این آزمایشگاه بتواند در خدمت رسانی به مردم موفق باشد.

وی همچنین از مسئولان خواست در حل مشکلات، یاری رسان این مجموعه باشند.

قاسمی نسب همچنین یادآور گردید که این آزمایشگاه علاوه بر تشخیص طبی، دارای بخش پاتولوژی یا آسیب شناسی نیز می باشد.

یزد فردا: قبل از این نیز بارها شاهد حضور بخش خصوصی در این حیطه بوده ایم که خوشحالی مردم را به دنبال داشته است که متأسفانه حضور آنان دوامی نداشته است و امیدواریم که مسئولان با اقدامات خود زمینه دلگرمی افرادی اینچنین را بیش از پیش فراهم آورند تا قسمتی از مشکلات عدیده بهداشتی این شهرستان مرتفع گردد و همچنین زمینه تشویق دیگران به حضور در عرصه بهداشت و درمان شهرستان محروم ابرکوه نیز فراهم آید.