زمان : 21 Esfand 1389 - 23:51
شناسه : 31721
بازدید : 2818
تقدیر اداره منابع طبیعی ابرکوه از شهردار ابرکوه و خبرنگاران تقدیر اداره منابع طبیعی ابرکوه از شهردار ابرکوه و خبرنگاران

تقدیر اداره منابع طبیعی ابرکوه ازشهردارابرکوه و خبرنگاران

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: در آخرین روز از هفته منابع طبیعی که با نام منابع طبیعی، فرهنگ سازی، آموزش و پژوهش و رسانه ها نام گذاری شده است، مسئولان منابع طبیعی ابرکوه با حضور در دفتر شهردار ابرکوه از خدمات شهرداری در گسترش فضای سبز و همچنین تلاش های این اداره در راستای برگزاری مراسم اولین روز از هفته منابع طبیعی قدر دانی نمودند.

صادقی رئیس اداره منابع طبیعی ابرکوه در این جلسه، خواستار گسترش همکاری بین این اداره و شهرداری در گسترش فضای سبز گردید.

وی همچنین از آمادگی این اداره در واگذاری بوستان فراغه به شهرداری در جهت استفاده بهینه تر از امکانات این بوستان، در جهت خدمت رسانی به مردم شهرستان نیز خبر داد.

شهردار ابرکوه نیز ،، ضمن قدر دانی از تدارک این دیدار توسط منابع طبیعی شهرستان، این کار را باعث تعامل هر چه بیشتر ما بین دو مجموعه ذکر نمود .

منوچهر مهرزاده، همچنین نقش ارزنده این اداره ، با وجود مشکلاتی که بواسطه صنعتی شدن گریبانگیر شهرستان است را ستود و از عزم شهرداری در افزایش فضای سبز شهرستان نیز خبر داد.

سید علیرضا رسولی کارشناس فضای سبز شهرداری نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور مسئولان منابع طبیعی در شهرداری ابرکوه برخی از فعالیت های انجام شده و در دست انجام شهرداری در گسترش فضای سبز شهری را برشمرد.

همچنین در این مراسم و از سوی اداره منابع طبیعی ابرکوه، از زحمات خبرنگاران تقدیر به عمل آورد.

صادقی از تلاش خبرنگاران در طول سال گذشته و در حیطه منابع طبیعی تقدیر نمود و خاطر نشان ساخت که رسانه ها نقش تأثیر گذاری در فرهنگ سازی در مورد این عرصه دارند که می بایست از ظرفیت های آنان نهایت بهره را برد.

لازم به یادآوری است که قبل از این نیز مسئول ترویج و آموزش منابع طبیعی ابرکوه با حضور در دفتر امام جمعه شهرستان، از تلاش ها و همکاری های ایشان در زمینه فرهنگ سازی در هفته منابع طبیعی تقدیر نموده بود که امام جمعه شهرستان نیز با اهداء چند جلد کلام الله مجید، از زحمات کارکنان این اداره تقدیر نموده بود، امام جمعه شهرستان در این دیدار همچنین چند هدیه معنوی نیز جهت هدیه به دانش آموزان تقدیم مسئولان منابع طبیعی نمود.