زمان : 20 Esfand 1389 - 18:04
شناسه : 31657
بازدید : 2128
استاندار یزد از مردم استان برای شرکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد استاندار یزد از مردم استان برای شرکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد

استاندار یزد از مردم استان برای شرکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد

 

یزدفردا "استاندار یزد صبح امروز از کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) استان یزد بازدید کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده" روز چهارشنبه در این بازدید بخش های مختلف کمیته امداد از جمله بخش خودکفایی و اشتغال، ازدواج و جهیزیه، درمان، اداره فرهنگی، آموزش ، روابط عمومی و... را مورد بازدید خود قرار داد.


عالی ترین مقام اجرائی استان ، در جریان این بازدید، خدمات کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون در راستای کمک به محرومان و مستضعفان را ارزشمند دانست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه مسئولیت کمیته امداد به ویژه در حوزه تعلیم و تربیت فرزندان خانواده های تحت پوشش، مسئولیتی خطیر است، اظهار داشت: کسی که با قرآن ، مسجد و عالم ربانی سر و کار داشته باشد؛در برابر مفاسد واکسینه می شود، بنابراین باید در این خصوص برنامه داشته باشید.


فلاح زاده فعالیتهای کمیته امداد در راستای اشتغال را خوب ارزیابی کرد و افزود: کارهایی که در زمینه اشتغال به ویژه در حوزه صنایع دستی شروع شده است، کارهای خوبی است که نیاز به سرمایه کمی دارد و اشتغال زاست.


در پایان این بازدید، استاندار یزد ، ضمن گرامیداشت هفته احسان و نیکوکاری، تاکیدات دین مبین اسلام بر احسان و کمک به نیازمندان را یاد آور شد و از مردم استان یزد برای شرکت در جشن نیکوکاری دعوت کرد.