زمان : 20 Esfand 1389 - 02:15
شناسه : 31648
بازدید : 4271
گردهمائی روز حفاظت و قانون با  تقدیر از 120 نفر قضات، ‌نيروهاي انتظامي و ماموران حفاظتي منابع طبیعی  استان یزد  برگزارشد گردهمائی روز حفاظت و قانون با تقدیر از 120 نفر قضات، ‌نيروهاي انتظامي و ماموران حفاظتي منابع طبیعی استان یزد برگزارشد

گردهمائی روز حفاظت و قانون با  تقدیر از 120 نفر قضات، ‌نيروهاي انتظامي و ماموران حفاظتي منابع طبیعی  استان یزد  برگزارشد


یزدفردا " به مناسبت هفته منابع طبیعی دریزدگردهمائی روز حفاظت و قانون با تقدیر از 120 نفر قضات، ‌نيروهاي انتظامي و ماموران حفاظتي منابع طبیعی استان یزد برگزارشد

در این مراسم مدير كل منابع طبيعي و آبخيزداري استان يزد با اشاره به اينكه منابع طبيعي هر جامعه ثروت آن جامعه محسوب مي شود گفت: بايد از عرصه هاي منابع طبيعي حفاظت و از تخريب آنها جلوگيري شود.


محمدرضا عالم در گردهمايي حفاظت و قانون افزود: توسط مديريت ترويج و بخش مشاركتهاي مردمي اين اداره كل در جهت حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي اقدامات خوبي صورت گرفته است.


وي اظهار داشت:به منظور احيا و حفاظت از عرصه هاي منابع طبيعي يك ميليون انواع اصله نهال در سطح استان در حال توزيع است.


عالم با بيان اينكه يزد از استانها ي كويري است و به شدت با فقر منابع آبي مواجه است اظهار داشت: طي 20 سال گذشته يكهزار پروژه آبخيزداري در استان با هدف كنترل سيلابهاو روان آبها، تقويت سفره هاي زير زميني و جلوگيري از فرسايش خاك صورت گرفت.


مدير كل دادگستري يزد هم در اين گردهمايي گفت: حفاظت از منابع طبيعي و محيط زيست جزء وظايف شرعي هر انساني است و بايد در اين امر و امانتداري آن براي آيندگان تلاش مستمر و كوشا داشته باشيم.

غلامحسين حيدري افزود: اگر محيط زيست از بين برود زيستن ناممكن مي‌شود.


در اين مراسم از رییس محافظین منابع طبیعی استان که به افتخار بازنشستگی نائل آمده است و 120 نفر از قضات، ‌نيروهاي انتظامي و ماموران حفاظتي استان تقدير شد.