زمان : 19 Esfand 1389 - 22:25
شناسه : 31634
بازدید : 3291
وارده به یزدفردا : یک ا برکوهی خطاب به مدیر کل بازرگانی استان یزد:وعده هائی دادید که در عمل خبری از آن نبود!!! وارده به یزدفردا : یک ا برکوهی خطاب به مدیر کل بازرگانی استان یزد:وعده هائی دادید که در عمل خبری از آن نبود!!!

وارده به یزدفردا : یک ا برکوهی خطاب به مدیر کل بازرگانی استان یزد:وعده هائی دادید که در عمل خبری از آن نبود!!!


ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: دوست عزیز فردائی آقای محمد علی برزگر،عضو سابق مجمع امور صنفی ابرکوه" نامه ای را به دفتر یزد فردا در ابرکوه ارسال نموده اند که ضمن انتشار آن امیدواریم مسئولین پاسخگوئی به انعکاس نظرات مردمی را همانند انعکاس اخبار  و اطلاع رسانی  در برنامه ارتباط با رسانه ها قرار دهند .

وعده هائی دادید که در عمل خبری از آن نبود!!!

محمد علی برزگر "به گفته مدیر کل بازرگانی، گوشت قرمز ، مرغ ، شکر و روغن در نمایشگاه های عرضه مستقیم کالا در استان توزیع می گردد.

اما نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان ابرکوه به مدت 10 روز برگزار و مردمی که مصاحبه جنابعالی را از طریق رسانه ها دیده و یا شنیده بودند ، هروز صبح و عصر و شب، جهت خرید مایحتاج خود به نمایشگاه مراجعه اما خبری از توزیع اقلام فوق نشد .

حال یک سوال:جناب آقای مهران اسکندری   مدیر کل محترم بازرگانی استان یزد ، شما که قرار نبوده است در شهرستان ابرکوه اجناس  سهمیه ای توزیع کنید، خواهشمند است وعده پوچ به مردم ندهید و مردم را نسبت به خود و نظام بدبین نکنید، چرا که مردم  کیلومترها مسیر را طی نموده تا به نمایشگاه برسند.

شایان ذکر است که مردم علاوه بر ناراحتی از دست مدیر کل، از مسئولین شهرستان نیز به جهت عدم پیگیری دلخور بوده و انتظار دارند حداقل دلایل آنها  در این رابطه بدانند.

یزدفردا