زمان : 18 Esfand 1389 - 22:50
شناسه : 31605
بازدید : 2364
دوركاري در شهرداري يزد به بهره برداري رسيد دوركاري در شهرداري يزد به بهره برداري رسيد

دوركاري در شهرداري يزد به بهره برداري رسيد

یزدفردا :با عنايت به ابلاغ مصوبه دولت مبني بر دوركاري كارمندان در دستگاه‌هاي دولتي و اجرايي كشور، بستر دوركاري در شهرداري يزد فراهم شد. به گزارش روابط عمومي سازمان فاوا شهرداري يزد، مهدي فعالي مديرعامل فاوا با اعلام اين مطلب افزود با راه‌اندازي كارتابل تحت وب در شهرداري يزد، دسترسی به نامه‌ها از نظر زمانی و مکانی برای كارمندان مجموعه شهرداري يزد نامحدود شد.

فعالي با اشاره به تعريف دوركاري كه طبق آن فرد بايد کار را بداند و بتواند بدون حضور فیزیکی در محل کار، با استفاده از نظام الکترونیکی، آن کار را انجام دهد، افزود كارتابل تحت وب يكي از ابزارهاي مهم تحقق اين امر در شهرداري يزد است كه در آن قابليت مدیریت کارتابل و کارهای رسیده، مشاهده سوابق پیام، ارجاع كار به ساير كاركنان سازمان، جستجو روي نامه‌ها و بسياري ديگر قابليت‌ وجود دارد كه در مجموع یک بستر ارتباطی آسان و مطمئن را فراهم مي‌سازد.

وي افزود اين سيستم به جريان كار سرعت مي‌بخشد و دقت بيشتري را در انجام فرآيندهاي اداري فراهم مي‌آورد و در واقع مي‌توان از آن به عنوان يك ميزكار هوشمند نام برد كه در آن نامه‌ها با دسترسي‌هاي مختلف و با رعايت حداكثر سطوح امنيتي و به صورت تحت وب در اختيار كارمندان مجموعه شهرداري يزد قرار مي‌گيرد.

شايان ذكر است تاكنون سيزده زيرسيستم اتوماسيون اداري مالي شهرداري يزد توسط سازمان فاوا تحت شبكه پياده‌سازي گرديده و كارتابل اولين زيرسيستمي‌ است كه در راستاي فرآيند دوركاري در شهرداري يزد تحت وب راه‌اندازي مي‌شود.