زمان : 18 Esfand 1389 - 21:11
شناسه : 31594
بازدید : 2573
 بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد از راه اندازی سامانه ثبت و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها از تاریخ 20 اسفند خبرداد بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد از راه اندازی سامانه ثبت و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها از تاریخ 20 اسفند خبرداد

 بابایی معاون برنامه ریزی استاندار یزد از راه اندازی سامانه ثبت و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها از تاریخ 20 اسفند خبرداد


یزدفردا "معاون برنامه ریزی استاندار یزد بر نظارت دقیق و مستمر بر بازار استان توسط ادارات کل بازرگانی و صنایع و معادن استان تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد، "محمد رضا بابایی" در نشست ستاد پشتیبانی قانون هدفمندکردن یارانه ها که با حضور فرمانداران و مدیران ارشد دستگاه های اجرایی استان در محل سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 استانداری برگزار شد، ضمن ابراز خرسندی از موفقیت دولت دهم در اجرای مطلوب قانون هدفمند کردن یارانه ها ،خاطرنشان ساخت: این قانون تا کنون به نحو احسن اجرا شده و بیش از 95 درصد موفقیت و تایید صاحبنظران در زمینه های مختلف را به همراه داشته است.


وی افزود: در هنگام اجرای این قانون اشکالات و ایراداتی نیز شناسایی شده که مسئولان کشوری و استانی در راستای رفع این مشکلات با تلاشی مضاعف تمام توان خود را به کار گرفته اند.


معاون استاندار در ادامه با اشاره به حساسیت اجرای این قانون در شهرستان ها تصریح کرد: فرمانداران خط مقدم جبهه پیشبرد اهداف والای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در راستای اجرای کامل قانون هدفمند کردن یارانه ها به شمار می آیند.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان نمونه هایی از تاثیر اجرای این قانون بر روند صرفه جویی و افزایش کیفیت کالاها اظهار داشت: هدفمندی یارانه ها به صورت غیر مستقیم بر کاهش هزینه ها، صرفه جویی در انرژی و افزایش کیفیت کالاها و ارائه خدمات بهتر به جامعه تاثیر گذاشته است.


بابایی در پایان از راه اندازی سامانه ثبت و اصلاح اطلاعات اقتصادی خانوارها از تاریخ 20 اسفند و به صورت پیوسته خبر داد و افزود: خانواده هایی که تا کنون موفق به ثبت نام نشده و یا تغییراتی در اطلاعات اقتصادی خانوار آن ها صورت پذیرفته است می توانند از تاریخ مذکور به پایگاه اینترنتی www.refahi.ir مراجعه نموده و اطلاعات خانوار خود را وارد و یا اصلاح نمایند.


در این نشست فرمانداران و برخی از مدیران دستگاه های اجرایی استان با بیان نقاط قو ت و ضعف این قانون گزارشی از روند اجرای آن در استان یزد ارائه نموده و اعضا به بیان دیدگاه ها و نکته نظرات خود پرداخته و در پایان تصمیمات لازم اتخاذ شد.