زمان : 18 Esfand 1389 - 20:18
شناسه : 31583
بازدید : 2588
نشست جمعي از مديران دفاتر و آژانس‌هاي گردشگري با مديرکل ميراث فرهنگي نشست جمعي از مديران دفاتر و آژانس‌هاي گردشگري با مديرکل ميراث فرهنگي

نشست جمعي از مديران دفاتر و آژانس‌هاي گردشگري با مديرکل ميراث فرهنگي

یزدفردا:مديران دفاتر و آژانس‌هاي گردشگري استان طي نشستي با مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع‌دستي و گردشگري به بررسي مشکلات و ارائه طرح‌هاي خود پرداختند.


به گزارش روابط عمومي اداره كل ميراث استان يزد: اين نشست در محل دفتر انجمن صنفي خدمات گردشگري و با حضور جمعي از مديران دفاتر و آژانس هاي گردشگري برگزار شد.


مديرکل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد در اين نشست با توجه به نزديک شدن به ايام نوروز به بررسي مشکلات دفاتر پرداخت و ضمن ارائه گزارشي از عملکرد اين اداره کل درمورد ستاد نوروزي، تعامل بين اعضاي انجمن صنفي، مديران دفاتر خدمات سازمان گردشگري و همچنين هتل داران و آژانس داران را خواستار شد.


"رضايي" با بيان اينکه دفاتر و آژانس‌هاي گردشگري يکي از قطب‌هاي اصلي جذب گردشگر در استان مي‌باشند افزود: تبليغات و اطلاع رساني مناسب در مورد استان صورت گرفته ولي دفاتر و آژانس‌هاي گردشگري هنوز فضاي زيادي براي تبليغ و جذب گردشگر دارند.


وي خاطرنشان كرد: دفاتر خدمات مسافرتي و گردشگري در واحدهاي اقامتي بايد انسجام بيشتري داشته و جلساتي براي تعامل بيشتر برگزارکنند.


"رضايي" در زمينه فعاليت دفاتر، تخصص را امري مهم تلقي کرد و افزود: آموزش مديران دفاتر در اين رابطه امري بسيار مهم است، چرا که تجارب نشان داده اشتباه و ناکارآمدي يک دفتر به برگزاري تورها گردشگري ضربه وارد خواهد کرد.


اين نشست که به منظور بررسي مشکلات دفاتر، برنامه‌ريزي جهت ارائه خدمات مناسب در ايام تعطيلات نوروزي و راه اندازي بازارچه سفرتشکيل شد، ريئس انجمن صنفي ضمن اعلام برنامه‌هاي انجمن، مشکلات دفاتر و آژانس‌ها را مطرح و خواستار همياري و همکاري بيشتر شدند.


"موحد" برگزارکنندگان غيرمجاز تور را يکي از اصلي‌ترين مشکلات دانست، افزود: بايد در زمينه ورود و جذب گردشگر تلاش بيشتري انجام شود که شرکت در نمايشگاه‌هاي داخلي و خارجي را مي‌توان راهگشاي اين مسئله دانست.


گفتني است در اين نشست در خصوص معرفي و ارائه خدمات انجمن "رضايي" اظهار داشت امکان لينک شدن دفاتر وآژانس‌ها به سايت سازمان فراهم و هيچ مشکلي در ا ين رابطه وجود ندارد.