زمان : 18 Esfand 1389 - 17:13
شناسه : 31543
بازدید : 1997
وزیر اقتصاد خبرداد:اتمام بازنگری قانون مالیاتی و ارائه آن به اشخاص مختلف برای نظر سنجی وزیر اقتصاد خبرداد:اتمام بازنگری قانون مالیاتی و ارائه آن به اشخاص مختلف برای نظر سنجی

وزیر اقتصاد خبرداد:اتمام بازنگری قانون مالیاتی و ارائه آن به اشخاص مختلف برای نظر سنجی

یزدفردا "وزیر اقتصادگفت: یکی از بخش های طرح تحول اقتصادی که در سال آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، طرح مالیاتی است

وزیر امور اقتصادی و دارائی از اتمام بازنگری قانون مالیاتی و ارائه آن به اشخاص مختلف حقیقی، حقوقی،‌خصوصی ودولتی برای نظرخواهی خبر داد و گفت:‌ سال 90 فرصت جدید برای اصلاح نظام مالیاتی است.

به گزارش یزدفردا  به نقل از واحد مرکزی خبر، سید شمس الدین حسینی در باره تحول مالیاتی به عنوان یکی از 3 محوری که در سال آینده بر اساس دستور رئیس جمهور باید متحول شود، افزود: یکی از بخش های طرح تحول اقتصادی که در سال آینده با جدیت بیشتری دنبال خواهد شد، طرح مالیاتی است.

وزیر اقتصاد تصریح کرد: یکی از محورهای اصلی طرح تحول مالیاتی، ‌بحث مالیات بر ارزش افزوده بود که کار بزرگی محسوب می شود و البته با حواشی همراه بود.

وی با بیان اینکه اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده سال به سال توسعه می یابد و مراحلی از آن اجرا شده است، ‌افزود: در اجرای هر مرحله نسبت به قبل از آن موفق بوده ایم و افکار اجتماعی، ‌همراهی صنعتگران و بازرگانان با دولت در اجرای این قانون بیشتر شده است اما باید تکمیل شود و ادامه پیدا کند.

حسینی، اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده را باعث وصول مالیات و شفافیت اقتصادی دانست و گفت: ‌کارهای مربوط به اصلاح لایحه قانون مالیاتی هم در سازمان امور مالیاتی به اتمام رسیده و هم اکنون برای نظرخواهی برای اشخاص مختلف حقیقی، ‌حقوقی، ‌خصوصی و دولتی ارسال شده است.

سخنگوی اقتصادی دولت اجرای این کار را بسیار بزرگ توصیف کرد و اظهار داشت: هریک از این کارها یک طرح ملی است ، سال آینده نیز یک فرصت جدید است که بر روی اصلاح نظام مالیاتی متمرکز شویم.