زمان : 18 Esfand 1389 - 16:06
شناسه : 31533
بازدید : 1996
وزير آموزش و پرورش: امسال را سال ساماندهی نیروی انسانی قرار دادیم وزير آموزش و پرورش: امسال را سال ساماندهی نیروی انسانی قرار دادیم

وزير آموزش و پرورش:

امسال را سال ساماندهی نیروی انسانی قرار دادیم

یزدفردا "کشوری:حمیدرضا حاجی بابایی گفت: نیروها در استان تهران طوری ساماندهی خواهند شد که مشکل خاصی در زمینه کمبود معلم به وجود نیاید و این هم کاملا برنامه ریزی شده است

وزیر آموزش و پرورش گفت: امسال را سال ساماندهی نیروی انسانی قرار دادیم تا در سراسر کشور تدابیری اندیشیده شود که ما با افت و خیزهای هرساله درباره کمبود معلم و اشکالات دیگر در این زمینه مواجه نشویم.

به گزارش یزدفردا به نقل از  پایگاه  دولت :حمیدرضا حاجی بابایی درباره ساماندهی نیروهای انسانی در آموزش و پرورش به منظور رفع کمبود معلم با توجه به ممنوعیت انتقال فرهنگیان به تهران اظهار داشت: نیروها در استان تهران طوری ساماندهی خواهند شد که مشکل خاصی در زمینه کمبود معلم به وجود نیاید و این هم کاملا برنامه ریزی شده است.

وزیر آموزش و پرورش در ادامه تصریح کرد: خوشبختانه در بحث ساماندهی نیروی انسانی امسال تمام برنامه ها به خوبی پیش رفت و با مشکلی خاصی مواجه نشدیم. امسال را سال ساماندهی نیروی انسانی قرار دادیم تا در سراسر کشور تدابیری اندیشیده شود که ما با افت و خیزهای هرساله درباره کمبود معلم و اشکالات دیگر در این زمینه مواجه نشویم.

وی خاطر نشان کرد: تمام مسئولان آموزش و پرورش در سراسر کشور مشغول ساماندهی کلاس های درس، مدارس و نیروی انسانی شدند و برنامه ها به صورتی انجام شده است که در شهر تهران با مشکل خاصی درباره کمبود معلم مواجه نشویم.