زمان : 18 Esfand 1389 - 15:43
شناسه : 31528
بازدید : 2299
علي نيکزاد: لایحه بودجه90اهداف بخش مسکن رامحقق مى کند/ارائه تسهیلات 12درصدی براى نوسازى بافتهاى فرسوده علي نيکزاد: لایحه بودجه90اهداف بخش مسکن رامحقق مى کند/ارائه تسهیلات 12درصدی براى نوسازى بافتهاى فرسوده

علي نيکزاد:

لایحه بودجه90اهداف بخش مسکن رامحقق مى کند/ارائه تسهیلات 12درصدی براى نوسازى بافتهاى فرسوده

یزدفردا "کشوری:وزیر مسکن و شهرسازی گفت: 100 هزار واحد فرسوده امسال نوسازی شدند و سال آینده این تعداد به 250 هزار واحد می رسد و بناست تسهیلات با سود 12 درصد در اختیار مردم برای نوسازی بافت های فرسوده قرار داده شود.

وزیر مسکن و شهرسازی گفت: لایحه بودجه 90 در بخش مسکن به خوبی پیش بینی شده است و ما با آن ماموریت های محوله و افقی که مد نظر داریم، خواهیم رسید.

به گزارش یزدفردا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت:علی نیکزاد با اشاره به ویژگی های لایحه بودجه 90 در بخش مسکن اظهار داشت: به لحاظ این که در بخش مسکن به دنبال ارائه تسهیلات هستیم، در لایحه بودجه 90 منابع خوبی برای تامین تسهیلات و پشتیبانی تاسیسات زیربنایی، تخفیف عوارض و تخفیف تراکم و همچنین نظارت عالیه بر مسکن مهر پیش بینی شده است.

وزیر مسکن و شهرسازی افزود: به اعتقاد من لایحه بودجه 90 در بخش مسکن به خوبی پیش بینی شده است و ما به آن ماموریت های محوله و افقی که مد نظر داریم، خواهیم رسید.


ارائه تسهیلات با سود12درصد براى نوسازى بافت هاى فرسوده

وی در ادامه به برنامه های وزارت مسکن و شهرسازی برای تسریع در روند نوسازی بافت های فرسوده اشاره کرد و گفت: 100 هزار واحد فرسوده امسال نوسازی شدند و سال آینده این تعداد به 250 هزار واحد می رسد. و بناست تسهیلات با سود 12 درصد در اختیار مردم برای نوسازی بافت های فرسوده قرار داده شود.

نیکزاد افزود: شهرداری ها و شورای های اسلامی شهر و روستا هم به متقاضیان تخفیف می دهند و زمانی که این تخفیف داده شود، مردم می توانند با این تخفیفات و یا به تعبیری به صورت رایگان پروانه اخذ کنند و با تسهیلات، خانه های خود را نوسازی کنند.

یزدفردا