زمان : 18 Esfand 1389 - 15:04
شناسه : 31517
بازدید : 2046
قدر دانی معاون اول رييس جمهور از قرارگاه خاتم‌الانبياء(ص)واهداي لوح و تقدیر از معاون رييس‌جمهور توسط قرارگاه خاتم قدر دانی معاون اول رييس جمهور از قرارگاه خاتم‌الانبياء(ص)واهداي لوح و تقدیر از معاون رييس‌جمهور توسط قرارگاه خاتم

قدر دانی معاون اول رييس جمهور از قرارگاه خاتم‌الانبياء(ص)واهداي لوح و تقدیر از معاون رييس‌جمهور توسط قرارگاه خاتم

یزدفردا "کشوری:معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) براي نظام و كشور يك نعمت به‌شمار مي‌آيد، اظهار داشت: قرارگاه خاتم‌الانبياء(ص) در واقع لشكر سازندگي، عمران و آباداني و تحول و شجاعت است كه پس از پايان دفاع مقدس، وارد ميدان سازندگي شدند و تحولات بزرگي را در كشور ايجاد كردند.

محمدرضا رحيمي عصر امروز (سه‌شنبه) در هشتمين گردهمايي فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) كه با شعار «بصيرت، سازندگي، صيانت، گامي براي آباداني و پيشرفت همه‌جانبه كشور» برگزار شد، گفت: ملت ايران به وجود بابركت و بابصيرت سپاه و قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) كه در امر ساخت و ساز كشور با اقدامات جهادي موجب ترقي و پيشرفت كشور مي‌شوند، افتخار مي‌كند.

معاون اول رييس جمهور با بيان اينكه قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) همواره در كنار دولت سختكوش به موضوع آباداني و سازندگي كشور پرداخته است، خاطرنشان كرد: دولت در هر مقطعي كه قصد دارد كار بزرگ و ارزشمندي را با شتاب و ضرب‌الاجل انجام دهد، به سراغ قرارگاه خاتم‌الانبياء(ص) مي‌آيد، چرا كه دست‌اندركاران اين قرارگاه براي ساختن كشور از هيچ اقدامي فروگذار نمي‌كنند و با شتاب بالا اقدامات لازم را انجام مي‌دهند.

رحيمي با اشاره به تحريم دشمنان عليه ملت ايران افزود: يكي از اقدامات پيشگيرانه كه دولت در مقابله با تحريم دشمنان انجام داد، سرمايه‌گذاري و فعال ساختن تمام فازهاي پارس جنوبي بود كه در واقع مشتي بر چهره دشمنان و بدخواهان ملت ايران بود.

معاون اول رييس جمهور ادامه داد: اقدام ديگر دولت گسترش و توسعه بخش ترانزيت است كه درآمدهاي فراواني را براي كشور به دنبال خواهد داشت و قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز در اين زمينه دولت را ياري كرده و مسيرها را براي يك جهش بزرگ در ترانزيت آماده نموده است.

وي با قدرداني از همه فرماندهان و مديران قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) اظهار اميدواري كرد دولت و قرارگاه خاتم‌الانبياء(ص) بتوانند گام‌هاي بلندتري در جهت پيشرفت و خدمت‌رساني به ملت ايران بردارند.

فرمانده قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) نيز با اهداي لوح يادبود، از معاون اول رييس‌جمهور به دليل تلاش‌هاي صادقانه در مسير پيشرفت و عزت نظام اسلامي قدرداني كرد.

در بخشي از اين لوح يادبود آمده است:

مراتب تشكر فرماندهان، مديران، كارشناسان و آحاد كاركنان قرارگاه سازندگي خاتم‌الانبياء(ص) را از حمايت‌هاي دولت محترم و تلاش‌هاي بي‌وقفه جنابعالي در خدمت صادقانه به نظام اسلامي اعلام داشته، دوام توفيقات مستطاب عالي و دولت خدمتگزار را در ظل توجهات حضرت بقيه‌الله الاعظم(عج) تحت زعامت ولي امر مسلمين حضرت آيت‌الله العظمي خامنه‌اي(مدظله العالي) از خداوند بزرگ مسألت مي‌نماييم.