زمان : 18 Esfand 1389 - 01:43
شناسه : 31510
بازدید : 3754
با حضور قاريان برجسته كشوري صورت گرفت؛ محفل شبي در محضر قرآن و چند برنامه قراني در طبس انجام شد با حضور قاريان برجسته كشوري صورت گرفت؛ محفل شبي در محضر قرآن و چند برنامه قراني در طبس انجام شد

با حضور قاريان برجسته كشوري صورت گرفت؛

محفل شبي در محضر قرآن و چند برنامه قراني در طبس انجام شد



طبس-حقانی-خبرنگاریزدفردا"بر اساس برنامه ريزي و پيگيري شوراي هماهنگي و سياستگذاري امور قرآني شهرستان طبس ،مراسم بزرگ شبي با قرآن در اين شهرستان برگزار شد . با حضور "حميد شاكرنژاد" از قاريان بين المللي ، محفل شبي در محضر قرآن در آستان حضرت حسين بن موسي الكاظم (ع) برگزار شد.

در اين محفل معنوي"طراز" از قرّاء برجسته استان يزد به عنوان اولين قاري مراسم به تلاوت آياتي از قرآن كريم پرداخت.

اجراي برنامه گروه همخواني "عروه الوثقي" از ديگر برنامه هاي اين مراسم بود و سپس استاد شاكرنژاد به عنوان ميهمان ويژه مراسم آياتي چند از كلام الله مجيد را با زيبايي خاص تلاوت كرد كه مورد تشويق و استقبال پرشور حاضران قرار گرفت.

پيش از اين مراسم نيز همايش فعالان قرآني شهرستان طبس با حضور جمع كثيري از مدرسان ، قاريان و فعالان در بخش هاي مختلف قرآني ، برگزار شد.

در اين همايش استاد شاكرنژاد و نيز"چمني" از قاريان و اعضاي گروه همخواني كشوري عروه الوثقي به سئوالات حاضران در خصوص مسائل قرآني پاسخ دادند.

بهزادی فرماندار طبس نيز ساعتي پيش از شروع همايش در نشستي صميمي با قاريان و اعضاي گروه همخواني اعزامي به شهرستان ، اجراي اين گونه برنامه ها و حضور اساتيد و قرّاء برجسته در شهرستان را فرصتي غنيمت و مناسب براي اعتلاي فرهنگ قران و گسترش آموزش هاي قراني دانست.

بازديد اين قاريان قرآن از موسسه دارالقرآن ثامن الحجج (ع) طبس و مهد كودك شكوفه هاي قرآني غدير، از ديگر برنامه ها بود