زمان : 18 Esfand 1389 - 01:27
شناسه : 31508
بازدید : 2681
توسط موسسه موسي الكاظم (ع) در طبس انجام شد:  تقدير از متصديان مجتمع‌هاي فرهنگي رفاهي حضرت امام رضا(ع) توسط موسسه موسي الكاظم (ع) در طبس انجام شد: تقدير از متصديان مجتمع‌هاي فرهنگي رفاهي حضرت امام رضا(ع)

توسط موسسه موسي الكاظم (ع) در طبس انجام شد:


تقدير از متصديان مجتمع‌هاي فرهنگي رفاهي حضرت امام رضا(ع)


یزدفردا "در آستانه حلول سال جديد طي مراسمي از متصديان 14 مجتمع فرهنگي –رفاهي و نمازخانه بين راهي امام رضا(ع) وابسته به موسسه موسي الكاظم(ع) در طبس تقدير شد.


؛ در اين مراسم كه در محل تالار همايش‌هاي مجموعه فرهنگي ميقات الرضا برگزار شد مديريت آستان حضرت موسي الكاظم (ع) از زحمات متصديان مجتمع ها در طول سال تقدير و به نمونه بودن نمازخانه هاي بين راهي آستان قدس رضوي در سطح كشور اشاره كرد.


وي خدمت به زائران حضرت رضا(ع) را نعمتي بزرگ عنوان كرد و از آنان خواست تا زندگي خود را وقف خدمت به زائران حضرت رضا(ع) نموده و تكريم و احترام به زائر را سر لوحه كار خود قرار دهند.


در ادامه ذوالفقاري مدير عامل موسسه به فعاليت هاي انجام شده در سال همت مضاعف و كار مضاعف اشاره كرد و افزود: فعاليت در دستگاه منتسب به حضرت امام رضا(ع) همت خاصي را مي طلبد و مصمم هستيم به كليه اهداف اصلي مخصوصا اهداف فرهنگي ترسيم شده در سال 1390 در مجتمع ها دست يافته و مشكلات احتمالي را برطرف نماييم.


ذوالفقاري در ادامه به بيان توصيه هايي از جمله نظافت و آراستگي ظاهري، رعايت آداب و رفتار اسلامي، انضباط كاري، حفظ فضاي سبز، ارتباط مستمر با بخش فرهنگي موسسه و توزيع مناسب اقلام فرهنگي پرداخت.


وي در پايان پس از پخش كليپ معرفي مجتمع ها، آقايان علي اكبر نقدي، عباس رحيمي مقدم و علي رحيمي مقدم متصديان مجتمع‌هاي فرهنگي رفاهي امام رضا(ع) در اسلاميه، دشت گلستان و رباط سفيد را به ترتيب به عنوان متصديان نمونه معرفي و از زحمات مسئولين مجتمع ها و خدمتگزاران مساجد با هدايايي تقدير كرد.


گفتني است متصديان و خانواده هاي آن‌ها علاوه بر زيارت بارگاه حسين بن موسي الكاظم(ع) از منطقه گردشگري روستاي ييلاقي خرو و سد دره بيد نيز بازديد كردند.