زمان : 18 Esfand 1389 - 01:10
شناسه : 31496
بازدید : 3065
استاندار یزد بر میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد استاندار یزد بر میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد

استاندار یزد بر میزبانی شایسته از مسافران نوروزی تاکید کرد

یزدفردا:استاندار یزد بر میزبانی شایسته استان یزد از مسافران نوروزی تاکید کرد.


به گزارش روابط عمومی استانداری یزد،"محمد رضا فلاح زاده"در نشست اعضای ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی استان که با حضور معاونین وی و مدیران ارشد استان در سالن حمیدیا استانداری برگزار شد، با اشاره به ابلاغ دستورالعمل جشن جهانی نوروز و ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی، مشخص نمودن شرح وظایف دستگاه های اجرایی استان در دستورالعمل ابلاغ شده را ویژگی مثبت آن دانست و افزود: مدیران استان باید با تلاش و پشتکار شرایط را به نحو احسن برای حضور میهمانان نوروزی در استان یزد فراهم نموده و در ایام نوروز با برنامه ریزی دقیق پاسخگوی نیازهای مردمی باشند.


فلاح زاده از برپایی 11 نمایشگاه نوروزی در شهرستان های استان خبرداد و افزود: در شهرستان یزد 250 غرفه دار در نمایشگاه نوروزی به طور میانگین با 20 درصد تخفیف به توزیع محصولات و ارائه خدمات به شهروندان یزدی می پردازند.


وی ضمن اشاره به تنظیم بازار در ایام نوروز و توزیع مواد غذایی برابر با نیاز مردم در سراسر استان خاطرنشان ساخت: در همین راستا اداره کل بازرگانی استان، مقدار قابل توجهی از محصولات غذایی و دامی مانند گوشت مرغ، گوشت قرمز، برنج، شکر و... را ذخیره سازی نموده تا در صورت نیاز این محصولات به بدنه سیستم توزیع تزریق شده و وارد بازار گردند.


استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود بر تهیه و توزیع نقشه راهنمای محل استقرار ستادهای نوروزی در هر شهرستان تاکید و تصریح کرد: مسئولان شهرستان ها با برنامه ریزی کشیک های نوروزی، اصناف و مدیران شهرستان را فعال نموده تا در ایام نوروز مسئولان هر شهر پاسخگوی نیازهای مردم و مسافران نوروزی باشند.


وی در پایان بر برگزاری مراسم ویژه سال تحویل در جوار مزار شهدای والامقام شهرستان ها و برپایی جشن جهانی نوروز همزمان با برگزاری این جشن با حضور 20 تن از رؤسای جمهور، سفرا و مسئولان کشورهای همسایه در تالار وحدت استان تهران تاکید کرد.