زمان : 16 Esfand 1389 - 16:27
شناسه : 31446
بازدید : 3026
 با حضور استاد نيك دستي و گروه همخواني طارق محفل نوراني شبي در محضر قرآن در تفت برگزار شد. با حضور استاد نيك دستي و گروه همخواني طارق محفل نوراني شبي در محضر قرآن در تفت برگزار شد.

 با حضور استاد نيك دستي و گروه همخواني طارق محفل نوراني شبي در محضر قرآن در تفت برگزار شد.


یزدفردا "محفل نوراني شبي در محضر قرآن در تفت برگزار شد

به گزارش روابط عمومي فرمانداري شهرستان تفت، اين محفل روحاني به مناسبت برگزاري سي و سومين دوره مسابقات سراسري قرآن كريم به ميزباني استان يزد، با حضور جمعي از اعضاي جلسات قرآني شهرستان شب گذشته در مسجد امام (ره) تفت برگزار شد.


در اين مراسم كه به همت فرمانداري تفت و جمعي از اهالي جلسات قرآني برگزار شده بود،تعدادي از قاريان برتر تفت با قرائت خود حضار را به فيض رسانده و گروه همخواني قرآن و ولايت تفت نيز به اجرا پرداخت.

در ادامه اين برنامه قاري بين المللي كشورمان به تلاوت آياتي از كلام وحي پرداخت. '

مسعود نيك دستي ' پس از تلاوت گفت: تلاش در راه قرائت قرآن منافاتي با تحصيل علم ندارد ضمن آن كه باعث پيشرفت انسان نيز مي شود. وي كه دكتراي دندانپزشكي دارد درسالجاري بعنوان دكتر نمونه كشور و قاري برتر جهان شناخته شده است.

سپس گروه همخواني و مديحه سرايي بين المللي طارق از تبريز نيز به اجراي برنامه هاي زيباي خود پرداختند.


فرماندار شهرستان تفت نيز در اين مراسم معنوي، برگزاري اين محافل و جلسات قرآني دراستان يزد به خصوص شهرستان تفت را بي صداترين و موثرترين حركت فرهنگي دانست كه مردم ما را در اين موقعيت و وضعيت نجات داده است.


"سيد احمد عبودتيان" گفت: اگر مي بينيد جوانان خوبي داريم و هنوز يك سري از مشكلات دامن گيرشان نشده است وجود همين جلسات قرآني است.


مراسم مشابهي در دانشگاه آزاد اسلامي واحد تفت نيز برگزار شد.