زمان : 16 Esfand 1389 - 15:35
شناسه : 31433
بازدید : 3271
بازديد معاون سازمان مديريت بحران كشور از مناطق سيل زده شهرستان خاتم بازديد معاون سازمان مديريت بحران كشور از مناطق سيل زده شهرستان خاتم

بازديد معاون سازمان مديريت بحران كشور از مناطق سيل زده شهرستان خاتم

یزدفردا "مهندس رضائيان معاون سازمان مديريت بحران كشور، فرماندار،كارشناسان مديريت بحران استانداري ، بخشدار مركزي و دبير ستاد حوادث در تاريخ 9اسفندماه 89 از مناطق سيل زده شهرستان بازديد نمودند

در اين بازديد پنج ساعته ايشان ضمن بازديد از مناطق خسارت ديده در بخشهاي مسكن، راه و ترابري و كشاورزي از نزديك با حجم خسارات وارده آشنا شده و از تلاش و پيگيريهاي فرماندار به عنوان رئيس شوراي هماهنگي مديريت بحران شهرستان و عوامل اين شورا در فرمانداري در زمينه كاهش خسارات و كمك رساني به سيلزدگان در حد مقدورات شهزستان تقدير و تشكر نمود.

وي همچنين افزود انشاالله با اعتبارات و تسهيلات خوبي كه از طريق سازمان مديريت بحران كشور در اختيار مديريت بحران استان قرار خواهد گرفت بيشترين سهم اعتبار به شهرستان خاتم تخصيص يابد تا سريعاً و در كمترين بازه زماني شاهد بازسازي و ترميم مناطق آسيب ديده باشيم.

  فرماندار شهرستان نيز در پايان بازديد و در جلسه جمعبندي نتايج بازديد از توجه، حوصله و دقت عمل معاونت سازمان مديريت كشور و توجه ويژه استاندار محترم ، مديريت بحران استان و كارشناسان آن مديريت تقدير و تشكر نمودند و خواستار ترميم هرچه سريعتر خسارات وارده گرديد.

وي همچنين خواستار كارشناسي و اقدام لازم در زمينه حفظ و استحصال آب رودخانه شور خاتم به منظور تغذيه سفره هاي آب زير زميني شهرستان در هنگام جاري شدن سيلابهاي بعدي گرديد.

گفتني است در سيل 12 بهمن شهرستان خاتم حدود 20 مليون متر مكعب آب تقريبا معادل 80 در صد ظرفيت آبگيري سد در حال ساخت خوانسارهدر رفت.

یزدفردا