زمان : 16 Esfand 1389 - 15:13
شناسه : 31425
بازدید : 2188
همزمان با برگزاري مسابقات بين المللي قران كريم مراسم قرائت قران كريم ويژه خواهران در شهرستان خاتم برگزار گرديد همزمان با برگزاري مسابقات بين المللي قران كريم مراسم قرائت قران كريم ويژه خواهران در شهرستان خاتم برگزار گرديد

همزمان با برگزاري مسابقات بين المللي قران كريم مراسم قرائت قران كريم ويژه خواهران در شهرستان خاتم برگزار گرديد


یزدفردا " فرماندار خاتم در اين مراسم تصريح كرد قرآن كريم معجزه پيامبر اكرم ( ص ) آخرين پيامبر اسلام است كه از طرف خداوند متعال و از طريق وحي به ايشان نازل گرديده و تنها كتابي است كه مسير رشد و تعالي و رسيدن به قرب الهي را براي انسانها ترسيم نموده است و يادگيري و قرائت اين كتاب الهي وظيفه شرعي تمامي مسلمانان مي باشد .


به گزارش روابط عمومي فرمانداري خاتم ، وي افزود تلاوت قران كريم باعث روشن شدن دل و بصيرت و نوراني شدن وجود انسان مي گردد و انسان بايد با تعمق و تفكر در معاني آيات به دستورات و فرامين الهي پي برده و با عمل به اين دستورات پله هاي رشد و ترقي را طي نموده و به سعادت دنيا و آخرت دست يابد .

امامي در پايان از كليه مادران شركت كننده در اين مراسم خواست فرزندان خود را به تلاوت قران كريم تشويق نموده و از اين سرچشمه جوشان الهي به نحو احسن استفاده نمايند .

لازم به ذكر است در اين مراسم دو نفر از قاريان ممتاز به قرائت قران كريم پرداخته و گروهي نيز به صورت دسته جمعي به قرائت قران پرداختند .