زمان : 16 Esfand 1389 - 01:14
شناسه : 31418
بازدید : 3250
برگزاری جام فوتسال یادواره شهدای فاطمیه به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد برگزاری جام فوتسال یادواره شهدای فاطمیه به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد

مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزدخبرداد:

برگزاری جام فوتسال یادواره شهدای فاطمیه به مناسبت سالروز تاسیس کانون های مساجد

یزدفردا:علی حکیمیان، مسئول کانون های فرهنگی هنری مساجد استان یزد، با اشاره به (18 اسفند) سالروز تاسیس کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت: جام فوتسال یادواره شهدای فاطمیه ویژه اعضای کانون های فرهنگی هنری مساجد در سطح استان یزد برگزار می شود.


وی با اشاره به برگزاری این جام با همکاری دبیرخانه کانون مساجد استان یزد و کانون فرهنگی هنری دارالقران حضرت ولی عصر (عج)، تصریح کرد: علاقه مندان به شرکت در این جام می توانند به کانون دارالقران حضرت ولی عصر(عج) شاهدیه جنب دانشگاه پیام نور یزد و یا دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد در بلوار دانشجو مراجعه کنند.


حکیمیان، آخرین مهلت ارسال مدارک را ( 15 اسفند) اعلام کرد و اظهارداشت: به تیم های اول تا سوم جوایز نقدی به همراه کاپ قهرمانی، گردن آویز و لوح تقدیر اهدا می شود.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، با اشاره به سابقه برگزاری این مسابقات، اظهارداشت: به تیم اخلاق و آقای گل مسابقات نیز جوایز ارزنده ای اهدا می شود.

حکیمیان خاطرنشان کرد: علاقه مندان و تیم های شرکت کننده می توانند برای دریافت اخبار تکمیلی به وبلاگ WWW.KANOONCUP.BLOGFA.COM مراجعه کنند.

مسئول کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان یزد، با اشاره به اینکه شرکت در این مسابقات با هر رده سنی آزاد است، تصریح کرد: هر تیم شرکت کننده در این مسابقات شامل یک سرپرست و 10 بازیکن است.