زمان : 15 Esfand 1389 - 22:31
شناسه : 31394
بازدید : 2008
تقدیر از دو مدیر ابرکوهی دوستدار منابع طبیعی تقدیر از دو مدیر ابرکوهی دوستدار منابع طبیعی

تقدیر از دو مدیر ابرکوهی دوستدار منابع طبیعی

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: همزمان با سراسر کشور در ابرکوه نیز اولین روز هفته منابع طبیعی با عنوان روز درختکاری و سال جنگل با اجرای مراسمی گرامی داشته شد.

این مراسم با حضور امام جمعه ، فرماندار، مسئولین ادارات و ارگانها و در محل نماز عیدین این شهرستان برگزار گردید.

اعضای بسیج سازندگی و اعضای جمعیت جوانان هلال احمر نیز از شرکت کنندگان در این مراسم به شمار می آمدند، ضمن اینکه هلال احمر ابرکوه با ایجاد چادرهائی در محل این مراسم، زمینه را جهت حضور کودکان مهد کودک بعثت در مسابق نقاشی روز درختکاری فراهم آورده بود.

اجرای سرود و برنامه غنچه ها و اهداء هدیه به کودکان شرکت کننده در این مراسم نیز از دیگر برنامه های اجرا شده در روز درختکاری بود.

در این مراسم امام جمعه شهرستان نیز به ایراد سخن پرداخت، ارائه دستاوردهای اداره منابع طبیعی ابرکوه توسط رئیس این اداره نیز گوشه هائی از این مراسم بود.

شرکت کنندگان همچنین در پایان مراسم به غرس چند اصله نهال در این محل پرداختند.

در این برنامه همچنین از سوی اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه، از دو تن از مدیران شهرستان با حضور فرماندار و امام جمعه ، به جهت همکاری های ارزشمند آنان با اداره منابع طبیعی ابرکوه تقدیر به عمل آمد..

حاج خلیل زارع رئیس اداره راه و ترابری و ابوالفضل لایق نژاد رئیس اداره ثبت اسناد شهرستان ابرکوه مدیرانی بودند که در این مراسم مورد تقدیر قرار گرفتند