زمان : 15 Esfand 1389 - 19:05
شناسه : 31374
بازدید : 2767
مسئول روابط عمومی منابع طبیعی ابرکوه: هدف از حضور کارشناسان در مراکز آموزشی، فرهنگ سازی در حیطه حیاتی منابع طبیعی است. مسئول روابط عمومی منابع طبیعی ابرکوه: هدف از حضور کارشناسان در مراکز آموزشی، فرهنگ سازی در حیطه حیاتی منابع طبیعی است.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی ابرکوه:

 هدف از حضور کارشناسان در مراکز آموزشی، فرهنگ سازی در حیطه حیاتی منابع طبیعی است.

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: همزمان با 15 اسفند ماه و شروع هفته منابع طبیعی، برنامه های متنوعی به اجراء در می آید.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی ابرکوه در نخستین روز این هفته با حضور در یکی از کلاس های درس آموزشگاه راهنمائی نمونه شبانه روزی ابن سینا، به تشریح مسائل مرتبط با منابع طبیعی پرداخت.

عابدی در این جلسه همچنین در جمع دانش آموزان این آموزشگاه ، برخی از فوائد منابع طبیعی را بر شمرد..

وی با یادآوری این مسئله که تنها از چوب درختان جنگلی بیش از 4000 نوع محصول به دست می آید توجه دانش آموزان را به کاشت و نگهداری درختان توصیه نمود.

این کارشناس، همچنین با ارائه آماری از میزان بارندگی های اخیر که بواسطه از بین رفتن پوشش های گیاهی به صورت سیلاب از دست رفته است، علت آن را عدم توجه به مراتع و پوشش های گیاهی ذکر نمود.

عابدی همچنین مشکلات ناشی از گرد و غبار در برخی از استان های کشور را که نتیجه عدم توجه برخی از کشورهای همسایه به مسئله بیابان زدائی و نگهداری از خاک است ، باعث از بین بردن شرائط زندگی مطلوب ذکر نمود.

این کارشناس همچنین با طرح سوالاتی مرتبط با هفته منابع طبیعی، به تنی از دانش آموزان هدایائی اهداء نمود.

مسئول روابط عمومی منابع طبیعی و آبخیزداری ابرکوه در گفتگو با خبر نگار ما، هدف از حضور کارشناسان منابع طبیعی در مدارس و مراکز آموزشی را فرهنگ سازی در زمینه های مختلف در این حیطه بسیار مهم ذکر نمود.