زمان : 14 Esfand 1389 - 23:53
شناسه : 31360
بازدید : 5454
تابش در ديدار با اهالي جنت آباد: مردم محلات مختلف اردكان بايد از مواهب توسعه و عدالت بهره مند باشند تابش در ديدار با اهالي جنت آباد: مردم محلات مختلف اردكان بايد از مواهب توسعه و عدالت بهره مند باشند

تابش در ديدار با اهالي جنت آباد:

مردم محلات مختلف اردكان بايد از مواهب توسعه و عدالت بهره مند باشند

یزدفردا:حرکت در مسیر اعتدال و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در مسائل خرد و کلان را سر لوحه امور قرار داده ام

به دعوت نماینده مردم اردکان و در ادامه بررسی مشکلات محلات این شهرستان، جلسه ای به منظور بحث و بررسی پیرامون مشکلات محله جنت آباد در مسجدالرسول این محله برگزار شد.

در ابتدای این مراسم و پس از تلاوت آیاتی از کلام ا.. مجید، نماینده مردم اردکان در سخنانی با تجلیل از مردم این محله وگراميداشت 46 شهيد جنت آباد و تجليل از خانواده هاي معظم شهداء ، نمود عینی رشد اقتصادی اردکان در محلات این شهرستان را مورد تاکید قرار داد و افزود: افزایش واحدهای صنعتی و تولیدی و به تبع آن افزایش درآمدهای شهرستان باید موجب رشد و آبادانی شهرستان و اجرای پروژه های بزرگ و موردنیاز مردم در سطح شهرستان گردد و اهالي محلات مختلف از مواهب توسعه و عدالت بهره مند شوند.

محمدرضا تابش در همین رابطه افزایش درآمد شهرداری نسبت به چندسال گذشته و اخذ عوارض از واحدهای صتعتی برای دهیاریها و بخشهای مختلف را یادآور شد و افزود: این درآمدها و اجرای پروژه های عمرانی و رفاهی برای مردم و دخیل نمودن صنایع در روند رشد و توسعه شهرستان باید بتواند آثار سوء توسعه بخصوص در بخش صنعت و معدن را کاهش دهد.

وی از جنت آباد بعنوان محله ای نام برد که با داشتن ظرفيت هاي خوب اجتماعی آن طور که شایسته است مورد توجه و حمایت قرار نگرفته و از مسئولان خواست تا در جهت رفع مشکلات پیش روی مردم این محله توجه کافی و بیشتری داشته باشند.

نماینده مردم اردکان در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر انجام امور بر مبنای تلاش و تدبیر و عقلانیت افزود: حرکت در مسیر اعتدال و پرهیز از هرگونه افراط و تفریط در مسائل خرد و کلان را سر لوحه امور قرار داده ام و سعی شده با تعامل متقابل با مسئولان در سطح کشور و استان زمینه رشد و توسعه بیش از پیش شهرستان فراهم گردد که الحمدا.. این مهم تحقق یافته است و بسیاری از پروژه ها که در دولت های قبلی شروع گردیده در این دولت نیز ادامه و گسترش یافته است.

وی با تشکر از وزرا و مسئولان کشور و استان ادامه داد: در مسائل کلان کشور نیز بنا به توصیه رهبر معظم انقلاب "که دولت در وسط معركه و میدان اجرایی است و باید کمک کار آن بود و همکاری دولت و مجلس بايد فراتر از جهت گیریها ی سیاسی باشد "سعی نمودیم خود و سایر دوستانمان در مجلس در مباحث كلي و كلان از قبيل هدفمند سازي يارانه ها؛برنامه پنجم و بودجه هاي سنواتي مختلف تعامل و همکاری لازم را با دولت داشته باشیم تا گره از كار مردم باز شود و اداره كشور سهل تر گردد.

در ادامه این جلسه فرماندار، رئیس شورای اسلامی شهر،شهردار و روسای ادارات اوقاف و تربیت بدنی و ميراث فرهنگي توضیحاتی را درارتباط با حوزه مسئوليت خود و مواردی که بعضا از سوی مردم حاضر مطرح می شد ارائه نموده پرداخته و نهایتا تصمیماتی اتخاذ گردید.

از جمله این تصمیمات می توان به تخصیص مبلغ 10 میلیون تومان برای کمک به تیم های ورزشی و ارتقاء سطح ورزش محله، انعقاد تفاهم نامه بین اداره اوقاف و شهرداری برای حل مشکل تملک ورزشگاه امام رضا(ع) جنت آباد، ایجاد پارک محله از سوی شهرداری در سال آینده، اجرای پروژه روشنایی بلوار حضرت مهدی(ع) و . . . . اشاره نمود.