زمان : 14 Esfand 1389 - 23:47
شناسه : 31356
بازدید : 3949
مراسم شبی در محضر قرآن ر مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد مراسم شبی در محضر قرآن ر مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد

مراسم شبی در محضر قرآن ر مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد


یزدفردا "مراسم شبی در محضر قرآن شب گذشته با حضور خیل عظیم قران دوستان در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ع) یزد برگزار شد


یک استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به نقش قرآن در سعادت بشری خواستار انقلابی قرآنی در سطح جامعه شد.


حجت الاسلام والمسلمین حسین کارگر، از اساتید حوزه و دانشگاه شب گذشته (13 اسفند) درجمع کثیری از قاریان و جامعه فرآنی استان در مسجد اعظم امامزاده جعفر(ص) اظهارداشت: آنان که ادعای ایمان دارند وقلب هایشان برای خدا نرم می شود قرآن را درخانه ها های خود احیا کنند.


وی که در مراسم در محضر قرآن و با حضور قاریان برجسته و بین المللی نظیر حاج حمیدشاکرنژاد وسید مجتبی سادات فاطمی سخن می گفت، ادامه داد: اگر قرآن در خانه ها احیا شود فرزندان از مسائل بی بندوباری قطعا در امان خواهند بود.


حجت الاسلام کارگر با اشاره به به اینکه مملکت بدون قرآن کشوری سقوط شده است تاکید کرد: هیچ کتابی مثل قرآن آرامش بخش قلب وجان انسان نیست.


وی با بیان اینکه جوانان باید با قرآن پیوند بخورند،ادامه داد: پدران ومادران اگر به دنبال آرامش در محیط خانواده هستند باید به قرآن روی بیاورند.


این استاد حوزه ودنشگاه که در حضور خیل عظیمی از جوانان قرآن دوست یزدی سخن می گفت تصریح کرد: جوانی که برای قرآن دغدغه دارد و شب و روز خود را برای برگزاری محفل انس با قرآن می گذارد قطعا قرآن دست وی را خواهد گرفت.


حجت الاسلام کارگر خطاب به جوانان ادامه داد: جوانان کاری کنید که در استان یزد در هر محله هفته ای یکبار کرسی قرآن برگزار شود وانقلابی قرآنی باشد، باید از خانه ها ومحله شروع کرد وقطعا قرآن به شما کمک می کند.


گفتنی است، در این محفل نورانی استاد حاج حامدشاکرنژاد از قاریان برجسته بین المللی آیاتی از سوره'ص' را قرائت کرد.


همچنین در این محفل که سید مجتبی سادات فاطمی از قاریان بین المللی کشور حضور داشت قاریان استانی دوست حسینی ومجید مضطرزاده آیاتی چند از کلام الله مجید را تلاوت کردند.


در یان این مراسم که به همت دبیرخانه کانون های مساجد استان یزد، سازمان اوقاف وامور خیریه و کانون فرهنگی هنری شهید حمیدرضا آقاعسگری برگزار شده بود گروه برتر کشوری تواشیح عروه الوثقی از مشهد به اجرای برنامه پرداختند.


در خلال اين محفل از سوی مجری برنامه سؤالاتی برای حضار مطرح شد؛ اصلی‌ترين سؤال اين بود كه «شيطان از خداوند چند حاجت برای دشمنی با انسان خواست؟». در پايان اين محفل به 16 نفر از كسانی كه توانستند به درستی به سؤالات مطرح شده پاسخ درست دهند، جوايز ويژه‌ای اهدا شد.