زمان : 14 Esfand 1389 - 22:51
شناسه : 31350
بازدید : 5043
محفل انس با قرآن با حضور شاكرنژاد در يزد برگزار شد محفل انس با قرآن با حضور شاكرنژاد در يزد برگزار شد

محفل انس با قرآن با حضور شاكرنژاد در يزد برگزار شد

یزدفردا "هم‌زمان با ايام برگزاری سی‌وسومين دوره مسابقات سراسری قرآن اوقاف، محفل انس با قرآن در مسجد اعظم امام‌زاده جعفر (ع) با حضور حامد شاكرنژاد برگزار شد.


در اين محفل كه شب گذشته، 13 اسفندماه، از ساعت 19 برگزار شد، علاوه بر حامد شاكرنژاد، قاری بين‌المللی از مشهد، حجت‌الاسلام والمسلمين حسين كارگر، محقق و پژوهشگر قرآن، سيدمجتبی سيدفاطمی، استاد و قاری بين‌المللی كشور و خيل پرشور مشتاقان قرآن كريم شهر يزد حضور داشتند. در اين ميان شركت نوجوانان و جوانان شهر حائز اهميت بود.


اين محفل با قرائت آياتی از كلام‌الله مجيد توسط محمدحسن حسن‌زاده از قاريان برتر استانی آغاز شد و در ادامه مجيد مضطرزاده، ديگر قاری استانی به قرائت آياتی از سوره فرقان پرداخت.


حجت‌الاسلام كارگر نيز در سخنانی با اشاره به سخنانی از امام علی(ع) اظهار كرد: ايشان سفارش فرموده‌اند «قرآن را بياموزيد و به ديگرام آموزش دهيد».


وی خطاب به جوانان يزد سفارش كرد به گونه ای كار كنند كه هر هفته يك محفل يا كرسی در دارالعباده برگزار شود و با اين حركت يك انقلاب قرآنی شكل بگيرد.


همچنين در ادامه محمدرضا دوست‌محمدی از قاريان استانی، آياتی از سوره مباركه زمر را قرائت كرد؛ گروه هم‌خوانی «عروةالوثقی»، گروه تواشيح برتر كشور نيز به اجرای برنامه پرداختند.


در خلال اين محفل از سوی مجری برنامه سؤالاتی برای حضار مطرح شد؛ اصلی‌ترين سؤال اين بود كه «شيطان از خداوند چند حاجت برای دشمنی با انسان خواست؟». در پايان اين محفل به 16 نفر از كسانی كه توانستند به درستی به سؤالات مطرح شده پاسخ درست دهند، جوايز ويژه‌ای اهدا شد.