زمان : 13 Esfand 1389 - 16:35
شناسه : 31269
بازدید : 4266
تقي پور خبر داد؛ رشد 30 درصدى بودجه وزارت ارتباطات در لایحه 90 تقي پور خبر داد؛ رشد 30 درصدى بودجه وزارت ارتباطات در لایحه 90

تقي پور خبر داد؛

رشد 30 درصدى بودجه وزارت ارتباطات در لایحه 90

یزدفردا "رضا تقی پور گفت: میزان افزایش بودجه وزارت ارتباطات و فناروى اطلاعات در لایحه بودجه سال 90، بین 25 تا 30 است و اکثر ردیف بودجه ای که در سال های گذشته نیز داشته ایم، در لایحه بودجه 90 نیز حفظ شده است

رضا تقی پور گفت: میزان درآمد وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات در سال 90 بالغ بر 1700 میلیارد تومان پیش بینی شده است و شاهد افزایش 25 تا 30 درصدی بودجه این وزارتخانه در لایحه بودجه 90 هستیم.

وزیرارتباطات و فناورى اطلاعات در گفت وگوی اختصاصی با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به ویژگى هاى لایحه بودجه90 اظهار داشت: خوشبختانه اکثر ردیف بودجه ای که در سال های گذشته نیز داشته ایم، در لایحه بودجه 90 نیز حفظ شده است.

تقی پور افزود: پیشنهاداتی که برای توسعه زیرساخت ها ارائه شده، عمدتا لحاظ شده است و بیشتر تمرکز ما بروی توسعه فناوری اطلاعات و در کنار آن توسعه زیرساخت های ارتباطی و سرمایه گذاری های جدید است.

وی میزان افزایش بودجه وزارت ارتباطات و فناورى اطلاعات را در لایحه بودجه سال 90، بین 25 تا 30 درصد عنوان کرد و گفت: اعتبارات این وزارتخانه برای توسعه زیرساخت های ارتباطی و توسعه ترانزیت بین الملل و ارتباطات ماهواره ای هزینه خواهد شد.

وزیر ارتباطات و فناورى اطلاعات بابیان اینکه میزان درآمد این وزارتخانه در سال آینده بالغ بر 1700 میلیارد تومان پیش بینی شده است، اظهار داشت: توسعه خدمات ارزش افزوده تلفن همراه یکی از اهداف اصلی برنامه پنج ساله پنجم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور است.

وی در پاپان اظهار امیدواری کرد با تصویب لایحه بودجه 90 در مجلس، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بتواند این برنامه ها را که سال اول برنامه پنجم توسعه نیز هست، اجرایی کند.