زمان : 12 Esfand 1389 - 21:17
شناسه : 31241
بازدید : 4834
جباری یاغی آرام فوتبال ایران جباری یاغی آرام فوتبال ایران

جباری یاغی آرام فوتبال ایران


1-هافبک طراح استقلال باردیگر علیه کادرفنی ومدیریت استقلال جبهه گیری کرد واز پیتزا خوری در اتوبوس تا نداشتن توپ را زیر سئوال برد.او نشان داده که مثل یک بمب ساعتی می تواند به یکباره منفجرشودودامنه انفجارش خیلی جاها وبسیاری افراد را در بگیرد. او که در بازی باسپاهان برای تسویه حساب با قلعه نوعی انگیزه بالایی داشت در دقیقه 67جای خود را به مبعلی داد.مرد شماره 8آبی ها مقابل السد هم تنها ده دقیقه مجال یافت تا جانشین آرش برهانی شود.تعویضی که با مصاحبه فعلی جباری یادآور نسخه معکوس آن در بازی با الاتحاد عربستان بود. جایی که آرش به جای جباری به میدان رفت ورفتار هافبک استقلال،قلعه نوعی را مجاب کرد تا او را اخراج کند.
2-مجتبی جباری در آخرین لحظات فصل نقل و انتقالات لیگ هشتم حاضر به تمدید قرارداد با استقلال شد و این در حالی بود که او بر گنجانده شدن برخی شرایط مالی در قراردادش و همچنین ترانسفر شدن در پایان فصل تاکید داشت اما، تمامی این مسایل به قول و قرارهای او با فتح‌الله‌زاده بازمی‌گشت و به همین دلیل بود که نخستین بار پس از برکناری فتح‌الله‌زاده و پاس نشدن چک باشگاه برای مجتبی جباری این بازیکن از تمرین‌ها قهر کرد، ضمن آن که با رفتن فتح‌الله‌زاده رویای ترانسفر شدن او نیز پرپر شد اما، در نهایت با وساطت واعظی آشتیانی مدیرعامل تازه وارد استقلال و وساطت اطرافیان قلعه‌نویی جباری بار دیگر در آستانه بازی حساس با پرسپولیس به تمرین‌های تیمش بازگشت.اما، آتش اختلافات میان مجتبی جباری وامیر قلعه‌نویی بار دیگر شعله‌ور شد. جباری پس ازپشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده حضور در میدان بود اما، رفتار او بسیار تغییر کرده بود. تاخیرهای او در تمرین‌ها، همچنین انتقادهایی که در زمینه‌های مالی و حتی فنی تیم استقلال مطرح می‌کرد و به نوعی نقد روش کاری قلعه‌نویی او را در برابر سرمربی استقلال قرار داد.سرانجام مجتبی جباری اعتراض خود را با غیبت در آخرین تمرین استقلال پیش از سفر به عربستان علنی کرد، او حتی تهدید کرد که در این سفر آبی‌پوشان را همراهی نمی‌کند. اما، باز هم وساطت‌های همیشگی جباری را راهی سفر کرد.جباری تا اندازه‌ای هم از برخوردهای امیر قلعه‌نویی با او که دیگر بازیکنی با سابقه برای استقلال محسوب می‌شد، ناراضی بود و حتی این نارضایتی را در گفت‌وگویی منتشر نشده با یکی از روزنامه‌های ورزشی پس از بازی با پیکان قزوین عنوان کرده بود، در هر صورت جباری عامل رفتارش در زمان تعویض با آرش برهانی در دیدار مقابل الاتحاد عربستان را نیز همین برخوردها عنوان کرد اما، نباید ازدلیل غیبت او در تمرین استقلال به دلیل مسایل مالی نیز غافل شد.جباری حتی در تمرین ریکاوری روز بعد از بازی نیز بدون مراجعه به امیر قلعه‌نویی تنها نزد پزشک تیم آمده و اعلام کرد به دلیل درد از ناحیه پشت پا در تمرین‌ها شرکت نمی‌کند.
سفر عربستان آتش زیر خاکستر را شعله‌ور ساخت و حرکت مجتبی جباری در زمان تعویض که هیچ یک از کارشناسان فوتبال نیز از آن دفاع نکردند، سبب شد تا قلعه‌نویی به محض بازگشت به ایران جباری را از حضور در تمرین‌ها منع کرده و او را در اختیار باشگاه قرار دهد که این پیشنهاد با موافقت مدیرعامل باشگاه استقلال روبه‌رو شده است، در هر صورت قلعه‌نویی اعلام کرده که دیگر این بازیکن را نمی‌خواهد و بعدها البته این بازیکن به تمرینات برگشت.
3- انتشار فیلم مردان استقلال 2 وآنجایی که مجتبی جباری در فرودگاه شیراز وپس از شکست از مقاومت سپاسی به شدت علیه قلعه نوعی ورفتارهایش جبهه گیری می کرد اتفاق دیگری بود که البته بعد از رفتن قلعه نوعی از جمع آبی ها عیان شد.او اما با مصدومیت کهنه اش ممکن بود در فهرست استقلال در لیگ نهم قرار نگیرد.
4-جباری ممکن بود در فهرست استقلالی ها قرار نگیرد اما یک مصاحبه آتشین علیه قلعه نوعی واعظ را مجاب کرد تا همسنگر خود را در جدال با ژنرال حفظ کند. او گفته بود«شما باید تفاوت کار مربیان را هم در نظر بگیرید. مگر برای من چه کارهای تخصصی انجام داده اند که ضعف‌های من را بپوشاند. شما سالی که ناصر حجازی در استقلال بود را به یاد بیاورید و تفاوت کاری من با نیم فصل دوم که فیروز کریمی به این تیم آمد را مقایسه کنید؛ زمین تا آسمان بازی من تغییر کرد. ما با سیستم 3-5-2 بازی می‌کردیم که هیچ جای دنیا با این شیوه بازی نمی‌کند. من قاطعانه می‌گویم فوتبالی که در زمان فیروز کریمی بازی می‌کردیم بسیار متفاوت بود. ما آن سال گل نزدیم و نتیجه نمی‌گرفتیم که آن هم به دلیل سال ناکامی بود که استقلال در حال سپری کردن آن بود. حالا همه می‌گویند که استقلال قهرمان شده است و توانسته نتیجه بگیرد. اما بالا بردن این فرد با یک قهرمانی ظلم است که ما به فوتبال می‌کنیم. بله ما نتیجه گرفتیم اما نتیجه گرفتن در آسیا مهم است نه اینکه در آسیا تحقیر شویم. روز به روز از فوتبال دنیا در حال فاصله گرفتن هستیم و 4 تا آدم فکر می‌کنند فوتبال همین است.»5- جباری باردیگر مصاحبه کرد وبازهم اخراج شد.پرویز وفتح الله زاده با او چه خواهند کرد؟بازهم با شروع بازیهای استقلال در آسیا اتفاقی تکراری رخ داده است.نتیجه چیست؟آینده مشخص می کند.
  منبع: گل