زمان : 11 Esfand 1389 - 23:55
شناسه : 31227
بازدید : 4275
محمدرضا گرامی داور اولین جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی: برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی اقدامی ارزنده و قابل تقدیراست محمدرضا گرامی داور اولین جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی: برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی اقدامی ارزنده و قابل تقدیراست

محمدرضا گرامی داور اولین جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی:

برگزاری جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی اقدامی ارزنده و قابل تقدیراست

یزدفردا "داور اولین جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی، برگزاری این جشنواره را اقدامی ارزنده و قابل تقدیر عنوان کرد.

محمدرضا گرامی با اشاره به اینکه ازلحاظ تعداداگرچه آثار کمی به این جشنواره ارسال شده است ،اظهار داشت: در کیفیت آثار متوجه می شویم که هنرمندان رشته های صنایع دستی اثرهای قابل توجهی را به جشنواره ارسال نمودنده اند که بی نظیر است .

وی گفت : هنرمندان ما در رشته صنایع دستی تا حدودی با ضعف طراحی رو به رو هستند که در صورت آموزش مطمئن هستم هنرمندان می توانند آثار ارزشمند و فاخری را تولید نمایند.

وی مشکل طراحی را یک مشکل ریشه ای اعلام کرد و افزود : با آگاه سازی در کلاس های آموزشی باید اولین قدم را در برطرف کردن این ضعف برداشت .

گرامی طراحی را پایه و اساس هنر دانست و گفت : برگزاری کلاسهای آموزشی، شرکت در جشنواره های مختلف و استفاده از تجربیات پیشکسوتان، بهترین راهکار برای تقویت و بهبود طراحی برای هنرمندان خواهد بود.

داور اولین جشنواره صنایع دستی با مضامین قرآنی در ادامه برگزاری این جشنواره را، اولین قدم موثر در ارتقاء فعالیت های هنری برای هنرمندان رشته صنایع دستی دانست.

به اعتقاد این هنرمند برگزاری چنین جشنواره هایی می تواند در ارتقاء فعالیت های هنری هنرمندان موثر باشد.