زمان : 11 Esfand 1389 - 23:21
شناسه : 31217
بازدید : 3753
عبودتیان  در جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي:  اقدام اسلامي و حركت انقلابي اعتبار نمي خواهد عبودتیان در جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي: اقدام اسلامي و حركت انقلابي اعتبار نمي خواهد

عبودتیان  در جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي:

 اقدام اسلامي و حركت انقلابي اعتبار نمي خواهد

یزدفردا "جلسه ستاد صيانت از حقوق شهروندي شهرستان تفت برگزار شد

 "سيداحمد عبودتيان" ديروز در اين جلسه كه با حضور مديران دستگاههاي اجرايي برگزار شد گفت: براي هر كاري به زيرساخت نياز است و تا زيرساخت هاي هر كاري مشخص نشود آن كار محقق نخواهد شد ضمن آن كه اگر ملاحظات و زيرساختهاي فرهنگي در هر دستگاهي وجود نداشته باشد مشكلات آن دستگاه به يك معضل تبديل خواهد شد.

وي با بيان اينكه هيچ ارگاني مدافع روح و روان و شخصيت انسانها نيست وهيچ كس براي اين مقوله تعريفي قائل نشده اظهار داشت: مسائل حجاب و عفاف در اولويت هيچ كس نيست و در فرهنگ اسلامي ما هنوز آنچنان كه بايد قابل احترام نيست.

عبودتيان با اشاره به اينكه در اين مقوله حجاب و عفاف همه نگاهها در ابتدا به زنان و دختران بر مي گردد افزود: چون جامعه ي تصميم گيري ما عمدتاً مردان هستند هميشه موازنه منفي بوده و اين محكوم كردن قشر زن يك جفا در حق آنهاست، در حالي كه چشم بسياري از مردان ما نيز به خطا مي رود و عفت خود را زير سوال مي برند.

وي نقطه اتكاء نيازهاي فرزند را مادر عنوان داشت و جايگاه وي را ستود و افزود: برخي خانم ها محجبه اند ولي عفت ندارد و مرداني نيز لباس و چهره موجه دارند اما عفت ندارند. وي خواستار تعريف مجدد از حجاب شد.

وي گفت: چرا مديران هر كاري را كه مي خواهند انجام دهند ابتدا سراغ اعتبار آن را مي گيرند. عبودتيان افزود: بدانيد كه اقدام اسلامي و حركت انقلابي اعتبار نمي خواهد و اگر شما اراده به اين كار كنيد و به آن اعتقاد داشته باشيد خود به خود كارتان انجام مي شود و بهترين هم خواهد شد.

وي در ادامه به مديران تاكيد كرد با يك تعريف جامع و ريشه يابي دقيق از اقدامات فرهنگي و حجاب و عفاف مي توانيم خروجي بسيار خوبي در شهرستان داشته باشيم و جوانانمان را به سمت و سوي عفت و صيانت سوق دهيم.

یزدفردا