زمان : 10 Esfand 1389 - 18:38
شناسه : 31097
بازدید : 4960
«فارسی‌وان»، عامل جدایی و طلاق يك زوج جوان «فارسی‌وان»، عامل جدایی و طلاق يك زوج جوان

«فارسی‌وان»، عامل جدایی و طلاق يك زوج جوان


تماشای سريال از شبكه ماهواره‌ای «فارسی وان»، باعث بروز اختلاف بين يك زوج جوان شد؛ تا جايی كه اين زوج با حضور در دادگاه خانواده، دادخواست طلاق توافقی دادند. …

زن جوان در حالی كه مقابل قاضی عموزادی رییس شعبه 268 دادگاه خانواده قرار گرفته بود، از علاقه اش به سریال های ماهواره ای گفت و مدعی شد: 20 روز قبل در حالی كه سرگرم تماشای یكی از این سریال ها بودم، همسرم از سر كار به خانه بازگشت. او بعد از عوض كردن لباس هایش به دستشویی رفت و درست زمانی كه فیلم به جای حساسش نزدیك شده بود، مرا صدا زد و از من یك قالب صابون خواست تا دستهایش را بشوید. من كمی به درخواست همسرم بی توجهی كردم و همین مساله باعث شد او عصبانی شود.

زن جوان ادامه داد: همسرم با عصبانیت مقابل تلویزیون قرار گرفت و از من خواست تا به او یك قالب صابون بدهم. من هم كه از رفتار همسرم ناراحت شده بودم، دیگر با او صحبت نكردم و همین اتفاق باعث شد تا در طول مدت كوتاهی چندین بار با هم مشكل پیدا كنیم و اختلاف مان شدیدتر شود.

وی در ادامه اظهاراتش گفت: ما با هم در طول چند سال زندگی مشترك هیچ وقت مشكلی نداشتیم و با خوبی و خوشی رندگی می كردیم ولی انگار سریال های ماهواره ای بهانه ای بود برای اینكه من و همسرم متوجه شویم با هم مشكل داریم و حالا چون تحمل این شرایط برایمان ممكن نیست، می خواهیم به صورت توافقی از یكدیگر جدا شویم.

در ادامه جلسه دادگاه، مرد جوان نیز در پاسخ به سوال قاضی درباره دلیل جدایی از همسرش گفت: من و همسرم با هم بر سر مسائل مختلف توافق نظر نداشتیم اما همدیگر را تحمل می كردیم. حالا متوجه شده ام كه همسرم به دیدن سریال های ماهواره ای بیشتر از نیازهای من اهمیت می دهد، بنابراین جدایی درخواست دو طرفمان است و ما هر دو به این نتیجه رسیده ایم.

قاضی عموزادی در ابتدا با توجه به اظهارات زوج جوان، آنها را برای ادامه زندگی تشویق كرد و از آنها خواست به مشاور مراجعه كنند اما زمانی كه با پافشاری این زوج جوان در اجرای حكم طلاق رو به رو شد، حكم به جدایی آنها داد.

منبع : ایسنا