زمان : 10 Esfand 1389 - 17:13
شناسه : 31077
بازدید : 2044
170 شعبه جدید بانک شهر در سراسر کشور افتتاح می شود 170 شعبه جدید بانک شهر در سراسر کشور افتتاح می شود
170 شعبه جدید بانک شهر در سراسر کشور افتتاح می شود

احمد درخشنده با اشاره به افتتاح 170 شعبه جدی این بانک در کشور در سال آینده گفت: بانک شهر در زیر مجموعه خود یک بانک مجازی دارد که توسط آن خدمات بانکداری الکترونیک را به مشتریان ارائه می‌دهد و در سال آینده قصد داریم 170 شعبه جدید نیز راه‌اندازی کنیم به طوری که در هر شهر یک شعبه فیزیکی بانک شهر وجود داشته باشد.

وی افزود: هدف از بانکداری الکترونیکی و مجازی در بانک شهر این است که با شناسایی اوقات فراغت و بیکاری مردم زمینه‌ای را برای انجام عملیات‌های بانکی در آن اوقات فراهم کنیم. درخشنده خاطرنشان کرد: بانک شهر بر اساس سیاست‌ها و برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته طوری عمل می‌کند که منابع جمع‌آوری شده در هر شهر برای توسعه همان شهر مورد استفاده قرار گیرد و اختیارات در این حوزه نیز به هیئت عامل هر استان واگذار شده است.

مدیر عامل بانک شهر افزود: در زمینه اینترنت بانک و موبایل بانک نیز خدمات بانک شهر در حال ارائه به عموم شهروندان است.وی در ادامه از ارائه کارت خرید شهروند در این بانک خبر داد و گفت: کارت مخصوص خرید شهروند با تخفیف‌های ویژه نیز توسط بانک شهر ارائه شده است که اعتبار آن نیز از طریق موجودی شهروندان در بانک شهر تأمین می‌شود.