زمان : 09 Esfand 1389 - 23:48
شناسه : 31047
بازدید : 2935
برگزاری جلسه ساماندهي شيرتوليدي دامداران شهرستان خاتم برگزاری جلسه ساماندهي شيرتوليدي دامداران شهرستان خاتم

برگزاری جلسه ساماندهي شيرتوليدي دامداران شهرستان خاتم


یزدفردا :با توجه به عدم پذيرش مناسب شير توسط شركت هاي خريدار شير جلسه ايس راس ساعت 8 شب مورخ 8/12/89 با حضور فرماندار ،مسئولين ذيربط و تعدادي از دامداران و اعضاي هيئت مديره شركت شير هرات در محل دفتر فرماندار خاتم تشكيل گرديد .

فرماندار خاتم  دامداران را از زحمت كش ترين اقشار جامعه برشمرد و از تلاش آنان جهت توليد و خود كفايي كشور تقدير و تشكر نمود وي همچنين به مزاياي فراوان قانون هدفمندي يارانه ها در بخش هاي مختلف اشاره و از دامداران خواست به دولت جهت اجراي موفق اين قانون چون گذشته كمك نمايند ، در اين جلسه تعدادي ازدامداران مسائل و مشكلات خود از جمله اخلال ايجاد شده در فروش شير و خوراك را مطرح و خواستار رفع آن شدند .

فرماندار خاتم  در اين جلسه طي تماس تلفني با مسئولين سازمان جهاد كشاورزي استان مسائل و مشكلات دامداران شهرستان را مطرح و خواستار رفع فوري مشكل فروش شير و خوراك دام شد.

فرماندار خاتم در پايان اين جلسه به وجود مواد اوليه كافي(ذرت ، كاه و كلش گندم ، يونجه و ...) در شهرستان جهت توليد خوراك دام اشاره و از اعضاي هيئت مديره شركت شير خواست كه پيگير احداث يك واحد كارخانه توليد خوراك دام و يك واحد كارخانه توليد مواد لبني در شهرستان شوند و اضافه نمود كه اين فرمانداري حداكثر همكاري و مساعدت ممكن را به منظور احداث كارخانه هاي فوق الذكر با آنان به كار خواهد بست.