زمان : 09 Esfand 1389 - 16:05
شناسه : 30951
بازدید : 4301
برای استخدام شرکتی هاآموزش و پرورش  آزمون برگزار می شود برای استخدام شرکتی هاآموزش و پرورش آزمون برگزار می شود

حاجي بابايي :

برای استخدام شرکتی ها آزمون برگزار می شود

حمید رضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم قدردانی از برگزیدگان حوزه پرورشی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: گروهی حقوقی برای بررسی این موضوع تشکیل شده است تا برای استخدام این گروه از شرکتی ها آزمون برگزار شود

وزیر آموزش و پرورش گفت: برای استخدام نیروهای شرکتی که مجلس تعیین کرده است آزمون برگزار می شود.

به گزارش یزدفردا به نقل از واحد مرکزی خبر، حمید رضا حاجی بابایی در حاشیه مراسم قدردانی از برگزیدگان حوزه پرورشی شهر تهران در جمع خبرنگاران افزود: گروهی حقوقی برای بررسی این موضوع تشکیل شده است تا برای استخدام این گروه از شرکتی ها آزمون برگزار شود.

وی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر این که تعطیلی پنجشنبه های مدارس به کجا رسید گفت: فعلا که در روستاها به جایی رسیده و بقیه نیز درحال بررسی است که وقتی به نتیجه رسید و کار قطعی و قانونی شد ، اعلام می کنیم.

حاجی بابایی افزود : همه فوق برنامه های مدارس مانند شورای معلمان به پنجشنبه ها منتقل می شود و دانش آموزان در هفته به جای 24 یا 32 ساعت ، 25 یا 34 ساعت درس می خواننند. وی گفت : اهدافی که در این کار ( تعطیلی مدارس در پنجشنبه ها ) از نظر روانی ، عاطفی و تحکیم خانواده تعریف شده است با نشاطی که برای دانش آموزان و جاذبه ای که برای معلمان خواهد داشت تحقق می یابد. حاجی بابایی افزود : کار کارشناسی این موضوع اتمام یافته است اما مراحل قانونی آن باید سپری شود. وزیر اموزش و پرورش این طرح را ابتکار خود دانست و اضافه کرد: با تجربه چند ده ساله این طرح را قبول دارم و باید به سمتی برویم که مدارس ،‌ حداکثر استفاده را از فرصت ها کند.

حاجی بابایی درباره ادغام احتمالی آموزش و پرورش با وزارتخانه هایی مانند علوم و بخشی از وزارت بهداشت نیز گفت: اگر ادغام شود ما راضی هستیم و اگر نشود همین طور ادامه می دهیم. وی افزود : البته آرزوی ما این است که آموزش و پرورش با وزارت نفت ادغام شود ؛ من به این وزارتخانه بسیار علاقمندم زیرا معتقدم برای اعتلای نظام تعلیم و تربیت بیشترین هزینه ها باید شود.

حاجی بابایی گفت : این نوعی از بیان حقیقت است که از برهانی دیگر برای آن استفاده می شود. وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: باید به سمتی برویم که توجه ویژه به مدارس شود و هر میزان در این باره هزینه کنیم بیشتر رشد می کنیم.