زمان : 08 Esfand 1389 - 16:37
شناسه : 30901
بازدید : 2875
حضور گسترده آبفای استان يزد در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته ايران در دمشق حضور گسترده آبفای استان يزد در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته ايران در دمشق

حضور گسترده آبفای استان يزد در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته ايران در دمشق


شركت آب و فاضلاب استان يزد در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته جمهوري اسلامي ايران در دمشق حضور و اختراعات و دستاوردهاي اين شركت را به معرض ديد بازديدكنندگان گذاشت.

به گزارش روابط عمومي شركت آب و فاضلاب استان يزد در اين نمايشگاه آخرين دستاوردهاي دانشمندان كشورمان در زمينه‌هاي مختلف از جمله نفت، گاز، انرژي‌هاي نو، هوا فضا، كشاورزي، بيوتكنولوژي، نانوتكنولوژي، ميكرو الكترونيك و تجهيزات پزشكي و دارويي به نمايش گذاشته شده است.

معاون برنامه ريزي و منابع انساني شركت آبفاي استان يزد با اعلام اين گزارش گفت: با توجه به انتخاب شركت آب و فاضلاب استان يزد به عنوان يكي از شش شركت منتخب آب و فاضلاب در نمايشگاه فناوريهاي پيشرفته جمهوري اسلامي ايران،اين شركت ضمن حضور در اين نمايشگاه تجهيزات فيزيكي ، لوازم و تجهيزات ابداعي را در معرض ديد عموم گذاشت.

محمد مهدي ثابتيان افزود: نمونه آزمايشگاهي دبي سنج با استفاده از مواد PZT ، دستگاه اندازه گيري و ثبت فشار

( ديتالاگر )، دستگاه اندازه گيري سطح استاتيكي و ديناميكي چاهها از جمله ابداعات و اختراعات شركت آبفاي استان يزد مي باشد كه در اين نمايشگاه توضيحاتي نيز در زمينه چگونگي ساخت و عملكرد اين تجهيزات به بازديد كنندگان ارائه شد.

وي اضافه كرد:147 مؤسسه پژوهشي و دانشگاهي كشور از بخش‌هاي خصوصي و دولتي با حضور در اين نمايشگاه دستاوردهاي خود را در 11 حوزه علم و فناوري ارائه كرده‌اند.

گفتني است اين نمايشگاه با هدف ارتقاي همكاري‌ها بين دو كشور در زمينه فناوري‌هاي نوين و ارايه نمايش توانمندي‌هاي علمي و فني جمهوري اسلامي ايران با محور تكنولوژي و فنون جديد از18 تا21 بهمن ماه در دمشق برپا شده است.