زمان : 06 Esfand 1389 - 22:54
شناسه : 30776
بازدید : 4144
حضور فرهمند در کمیسیون تلفیق بودجه90 به عنوان نماینده کمیسیون کشاورزی حضور فرهمند در کمیسیون تلفیق بودجه90 به عنوان نماینده کمیسیون کشاورزی

حضور فرهمند در کمیسیون تلفیق بودجه90 به عنوان نماینده کمیسیون کشاورزی

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، کیخا و فرهمند را به عنوان نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون تلفیق بودجه 90 معرفی کرد و گفت: بررسی لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تا اوایل سال آینده ادامه دارد.


"کاظم فرهمند" با بیان این که نمایندگان کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی برای عضویت در کمیسیون تلفیق بررسی لایحه بودجه سال 90 کل کشور، در نشست امروز (سه شنبه سوم اسفند) این کمیسیون انتخاب شدند، تصریح کرد: احمدعلی کیخا و کاظم فرهمند نمایندگان این کمیسیون در کمیسیون تلفیق هستند.


نماینده مردم مهریز، بافق، ابرکوه و خاتم در مجلس شورای اسلامی، درباره دستورکارهای دیگر نشست امروز کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی توضیح داد: در این نشست ماده 54 لایحه 83 ماده ای لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور بررسی شد.


نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس، با بیان این که دولت لایحه بودجه را با 75 روز تأخیر به مجلس ارائه کرده است، افزود: احتمالا بررسی لایحه جامع منابع طبیعی و آبخیزداری کشور اواخر فروردین ماه سال آینده به پایان می رسد.