زمان : 06 Esfand 1389 - 17:49
شناسه : 30767
بازدید : 2231
حسينى:صنعت چاپ متحول مى شود حسينى:صنعت چاپ متحول مى شود

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي:

صنعت چاپ کشور متحول خواهد شد

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه صنعت چاپ کشور نیازمند تحرک و پویایی بیشتری است ،گفت: با توجه به اینکه در دنیای امروز فضای رقابت حاکم است، باید با متحول کردن این صنعت نه تنها همگام با جهان بلکه پیشگام در این عرصه باشیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با بیان اینکه صنعت چاپ کشور نیازمند تحرک و پویایی بیشتری است ،گفت: با توجه به اینکه در دنیای امروز فضای رقابت حاکم است، باید با متحول کردن این صنعت نه تنها همگام با جهان بلکه پیشگام در این عرصه باشیم .

به گزارش  ایرنا، سید محمد حسینی در مراسم اختتامیه دهمین دوره مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ کشور در برج آزادی، افزود: برای صدور انقلاب اسلامی و مکتب نورانی اسلام باید امور در قالب زیبا و ظاهری جذاب به جهان ارایه شود.

وی گفت: محصولات و کارهای تولیدی ایران با تاسی از قرآن با ظاهری زیبا و باطنی عمیق به اقصی نقاط دنیا صادر خواهد شد.

حسینی ، هنر و فرهنگ را از مشخصات صنعت چاپ کشور برشمرد و گفت: این صنعت همچنین نقش بسزایی در امور اقتصادی ایران دارد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با توضیح اینکه در عصر جهانی شدن قرار داریم ،اظهار داشت: حضور ایران در بازارهای جهانی مستلزم تطبیق فعالیت های مختلف کشور با استانداردهای جهانی است.

وی با اشاره به افزایش سطح آگاهی های عموم مردم نیز گفت: در جشنواره های فجر اغلب تماشاگران و علاقه مندان با شناخت کافی و قدرت انتخاب و تشخیص محصولات ارایه شده در این جشنواره ها خود ارزیاب و انتخابگر مناسبی برای تشخیص خوب و بد تولیدات فرهنگی و هنری بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اعلام اینکه در آینده نزدیک شاهد رشد و بالندگی صنعت چاپ کشور خواهیم بود، اظهار داشت: ایران اسلامی می تواند با استفاده از توانمندی ها و ظرفیت های موجود در عرصه چاپ پیشگام در منطقه و عرصه های بین المللی باشد.

یادآور می شود، دهمین دوره مسابقات تخصصی جشنواره صنعت چاپ کشور با حضور سید محمدحسینی وزیر فرهنگ وارشاد اسلامی ، دری معاون فرهنگی وزیر ارشاد و جمعی از صنتعتگران عرصه چاپ و نشر کشور شامگاه چهارشنبه با قرائت بیانیه هیات داوران و اهدای جوایز به برگزیدگان این مسابقات به کار خود پایان داد.