زمان : 06 Esfand 1389 - 17:34
شناسه : 30760
بازدید : 1940
نجار:افزايش يارانه بليت مترو درسال آينده نجار:افزايش يارانه بليت مترو درسال آينده

وزير کشور:

یارانه بلیت مترو در سال آینده افزایش می‌یابد

وزیر کشور گفت: افزایش میزان یارانه بلیت مترو بستگی به بودجه سال آینده دارد و جای نگرانی برای شهروندان نیست وبر اساس قیمت‌های مشخص شده دولت یارانه بلیت مترو را پرداخت خواهد کرد

وزیر کشور گفت: یارانه بلیت مترو در سال آینده افزایش می‌یابد و میزان افزایش آن بستگی به بودجه سال آینده دارد.

به گزارش  فارس، مصطفی محمدنجار در خصوص یارانه بلیت مترو در سال آینده گفت: یارانه بلیت مترو بر اساس قانون بخشی از آن پرداخت شده و مابقی آن نیز تا پایان سال پرداخت خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه یارانه بلیت مترو در سال آینده افزایش خواهد یافت بیان داشت: افزایش میزان یارانه بلیت مترو بستگی به بودجه سال آینده دارد و جای نگرانی برای شهروندان نیست وبر اساس قیمت‌های مشخص شده دولت یارانه بلیت مترو را پرداخت خواهد کرد.

وزیر کشور در ادامه همچنین در حاشیه مراسم افتتاح نخستین نمایشگاه جامع مدیریت شهری و دستاوردهای شهرداری پس از بازدید از حوزه‌های این نمایشگاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی ابتکار جدیدی در جهت پایدار کردن درآمدهای شهرداری‌هاست.

وی در ادامه افزود:‌ در این نمایشگاه بیش از 100 شرکت در بخش خصوصی و شهرداری‌های کشور مشارکت دارند.

نجار در ادامه یادآور شد: شهرداری‌ها باید به صورتی مدیریت کنند که بتوانند در هزینه‌های خود صرفه‌جویی قابل ملاحظه‌ای داشته باشند.

محمدنجار از برگزاری چنین نمایشگاه‌های در سایر شهرهای کشور خبر داد و تصریح کرد: نمایشگاه دستاوردهای شهرداری ها محلی برای تبادل افکار و انگیزه‌ها و خدمات بیشتر برای پیشبرد مدیریت حمل و نقل شهری است.