زمان : 06 Esfand 1389 - 17:19
شناسه : 30751
بازدید : 2344
معاون سياسي دفتررئيس جمهور مطرح کرد: حاشیه های ساختگی باند قدرت -ثروت برای توقف حرکت دولت /همدلی میان رئیس جمهوری و مردم در فضای جامعه معاون سياسي دفتررئيس جمهور مطرح کرد: حاشیه های ساختگی باند قدرت -ثروت برای توقف حرکت دولت /همدلی میان رئیس جمهوری و مردم در فضای جامعه

معاون سياسي دفتررئيس جمهور مطرح کرد:

حاشیه های ساختگی باند قدرت -ثروت برای توقف حرکت دولت /همدلی میان رئیس جمهوری و مردم در فضای جامعه

بهداد گفت :کشورمان در موقعیت فعلی و پس از حدود دو دهه پدیده ای مبارک به نام همدلی رهبری،رئیس جمهور و مردم را تجربه می کند و به همین علت ،جمهوری اسلامی ایران در طول 5سال گذشته بیش از همه سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به پیشرفت دست یافته و کارآمدتر از هر زمان جلوه کرده است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور گفت: اگر اصولگرایان نتوانند نقش تاریخی و بزرگ احمدی نژاد را در این مقطع زمانی درک کنند ،ممکن است در مسیر حاشیه سازی باند قدرت –ثروت بیافتند.

محمد جعفر بهداد در گفت گو با پایگاه اطلاع رسانی دولت با اشاره به موضع فعلی برخی از اصولگرایان درباره خدمات دولت اظهار داشت :باند قدرت-ثروت که در طول حدود دودهه قبل از روی کار آمدن دولت احمدی نژاد ،کشور را در حالت رکود و نوعی سردرگمی نگه داشته بود،بهترین راه متوقف کردن حرکت دولت را درگیر کردن رئیس جمهور و همکارانش با حاشیه های ساختگی می دانندکه متاسفانه بخشی از این ماموریت را با ترفندهای پیچیده به دوش عده ای از نیروهای ارزشی گذاشته اند .

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور تصریح کرد:حاشیه سازی برای دولت تاکنون توانسته بخشی زیادی از توان و فرصت نیروهای اصولگرا را صرف خود کرده و تنفس گاه هایی را برای باند قدرت-ثروت ایجاد کند ،این باند مخوف و پیچیده همواره تلاش کرده تا از دغدغه های آرمانی نیروهای ارزشی برای تحقق مقاصد شیطانی و ضد ملی خود بهره بگیرد.

بهداد خاطر نشان کرد:در حالی که رهبر فرزانه انقلاب اسلامی به مناسبت پرسش یک دانشجو از معظم له بر ضرورت اصلی –فرعی کردن مسائل و خودداری از ورود به موضوعات فرعی تاکید فرمودند اما بعضی از مدعیان ولایت صرفا برداشت سطحی از این رهنمود "آقا" کردند و عمق این پیام را درک نکردند .

وی افزود:کشورمان در موقعیت فعلی و پس از حدود دو دهه پدیده ای مبارک به نام همدلی رهبری،رئیس جمهور و مردم را تجربه می کند و به همین علت ،جمهوری اسلامی ایران در طول 5سال گذشته بیش از همه سال های بعداز پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف به پیشرفت دست یافته و کارآمدتر از هر زمان جلوه کرده است.

معاون سیاسی دفتر رئیس جمهور در ادامه به استقبال دولت از نقدهای سازنده و دلسوزانه اشاره کرد و گفت:دولت بدون عیب و نقص نیست و همواره از نقدهای سازنده و دلسوزانه استقبال کرده اما بعضی دوستان باید مراقبت کنند تا به نام اصولگرایی،فرصت بزرگ نظام را معطل نکنند.