زمان : 06 Esfand 1389 - 01:33
شناسه : 30733
بازدید : 4568
حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جمع روساء و کارکنان ثبت احوال استان+تصویری حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جمع روساء و کارکنان ثبت احوال استان+تصویری

حضور رئیس سازمان ثبت احوال کشور در جمع روساء و کارکنان ثبت احوال استان


یزدفردا "معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور عصر امروز به همراه استاندار یزد و معاونین وی با حضور در اداره کل ثبت احوال استان یزد با روسای ادارات و کارکنان این اداره کل دیدار و گفتگو کرد.

       دکتر ناظمی اردکانی در این نشست صمیمی اظهار داشت : با همت کارکنان ثبت احوال سراسر کشور و با همکاری مردم فهیم و قانونمند ایران اسلامی بزودی می توانیم اعلام کنیم رویدادهای ولادت و وفات نزدیک به صد درصد در مهلت قانونی ثبت می شود .

        وی افزود : سازمان ثبت احوال کشور در حال گذر از سیستم سنتی و اسناد کاغذی به سیستم مکانیزه ، نوین و اسناد الکترونیکی  است که در این راستا توجه به امر آموزش کارکنان ضروری و حائز اهمیت است .

       رئیس سازمان ثبت احوال کشور با اشاره به لزوم ارتقاء سطح آگاهی عمومی از عملکرد ثبت احوال ، بر برگزاری همایش های متعدد با رویکرد اطلاع رسانی تاکید کرده و تصریح کرد : امروزه فرهنگ نامگزینی برای نوزادان نیازمند توجه و کار کارشناسی است و برگزاری همایش های مهندسی نامگزینی میتواند در این راستا موثر باشد .

       پیش از سخنان ایشان مدیر کل ثبت احوال استان یزد ضمن خیرمقدم به رئیس سازمان ثبت احوال کشور و هیئت همراه ، گزارشی از وضعیت این اداره کل ارائه و مشکلات و خواسته های خود را مطرح کرد .