زمان : 05 Esfand 1389 - 22:15
شناسه : 30718
بازدید : 3769
مشاور جوان فرماندار میبد:تمام تلاشها به کار گرفته خواهد شد تا بتوان قدمی هر چند کوچک در راه ازدواج بهنگام و آسان جوانان برداشته شود. مشاور جوان فرماندار میبد:تمام تلاشها به کار گرفته خواهد شد تا بتوان قدمی هر چند کوچک در راه ازدواج بهنگام و آسان جوانان برداشته شود.

مشاور جوان فرماندار میبد:

تمام تلاشها به کار گرفته خواهد شد تا بتوان قدمی هر چند کوچک در راه ازدواج بهنگام و آسان جوانان برداشته شود

میبد نمایندگی یزدفردا :پارسانیا مسئول شبکه فعالین ازدواج استان به همراه طباطبائی معاون شبکه ، مسئول شبکه فعالین ازدواج صدوق و مشاور جوان فرماندار میبد از امکانات و مکان شبکه فعالین ازدواج میبد و خانه زیلو شهرستان میبد بازدید کردند.


در این بازدید پارسانیا گفت : انتظار داریم شبکه فعالین ازدواج میبد در ابتدای کار در 4 زمینه آموزش ، مشاوره ، محصولات فرهنگی و تسهیلات به منظور ازدواج آسان هر چه زودتر فعال شود.


مشاور جوان فرماندار میبد نیز در این بازدید اظهار داشت : با توجه به اهمیت امر ازدواج و اهتمام تمام مسئولین شهرستان به این امر، تمام تلاشها به کار گرفته خواهد شد تا از امکانات موجود بیشترین استفاده بعمل آید و بتوان قدمی هر چند کوچک در راه ازدواج بهنگام و آسان جوانان برداشته شود.


در این بازدید جلال فلاح مسئول شبکه فعالین ازدواج میبد به ارائه توضیحات در خصوص مکان و امکانات در نظر گرفته شده برای شبکه فعالین شهرستان میبد پرداخت و افزود : تا کنون مسئولین شهرستان در حد امکان کمکهایی را انجام داده اند که امید است این همکاریهایی ادامه داشته باشد.


در پایان این بازدید 2 ساعته مسئول شبکه فعالین ازدواج استان و هیئت همراه از خانه زیلو و فعالیتهای این مرکز بازدید کردند و از نزدیک با محصولات متنوع و چگونگی تولید این محصول آشنا شدند.


در این بازدید همچنین مسئولین شبکه فعالین ازدواج و مسئول جهاد دانشگاهی شهرستان میبد در خصوص رونق صنعت زیلو و همکاری این دو نهاد به بحث و تبادل نظر پرداختند.