زمان : 04 Esfand 1389 - 20:37
شناسه : 30685
بازدید : 3499
به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛  جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛ جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد

به ریاست استاندار یزد برگزار شد؛


جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان یزد


بیست و ششمین نشست ستاد ساماندهی استان یزد، به ریاست استاندار و این بار با محوریت امور جوانان شهرستان صدوق در محل سالن حمیدیا استانداری یزد،برگزار شد.


"محمد رضا فلاح زاده" در این نشست گفت: شهرستان صدوق ، علاوه بر مردمانی متعهد، متدین و شجاع در عرصه دفاع مقدس ویژگیهایی دارد که از جمله آن می توان به پائین بودن نرخ بیکاری، فعالیت وسیع در حوزه کشت محصولات گلخانه ای و همچنین پرورش اسب های اصیل می توان اشاره نمود.


وی همچنین محدودیتهای این شهرستان را برشمرد و به آلایندگی به عنوان یکی از این محدودیتها اشاره کرد.


استاندار یزد در بخش دیگری از سخنان خود، با بیان اینکه، نوع برداشت جوانان از آموزه های دینی با نوع برداشت دیگران، متفاوت است، بر ضرورت هم اندیشی حوزه مشاوران جوان و سازمان جوانان با اندیشمندان دینی و روحانیون برای انتقال واقعیتهای اجتماعی به جوانان و پاسخگوئی به نیازهای آنان تاکید کرد.


فلاح زاده مهم ترین بخش برای سر و سامان دادن به زندگی جوانان را اشتغال دانست و بر لزوم اتخاذ راهکارها و ارائه برنامه در خصوص اشتغال جوانان استان تاکید کرد.


در ادامه این جلسه فرماندار صدوق گزارشی از توانمندیها و پتانسیلهای شهرستان صدوق و همچنین نیازهای جوانان این شهرستان ارائه داد.


در این جلسه پیرامون مسائل مطرح شده بحث و تبادل نظر صورت گرفت و تصمیمات لازم اتخاذ شد.


تجلیل از سپاه الغدیر استان، ادارات کل فنی و حرفه ای، تبلیغات اسلامی، بهزیستی،آموزش و پرورش ، بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعیت هلال احمر به عنوان دستگاه های برتر در مقوله اوقات از دیگر برنامه های این نشست بود.