زمان : 04 Esfand 1389 - 20:31
شناسه : 30683
بازدید : 3697
سبحانیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان  جریانات اخیر فتنه گران را محکوم کرد و این حرکات را موجب نابودی فتنه گران و منزوی شدن سران فتنه دانست سبحانیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان جریانات اخیر فتنه گران را محکوم کرد و این حرکات را موجب نابودی فتنه گران و منزوی شدن سران فتنه دانست

سبحانیان نماینده ولی فقیه در سپاه استان در نهمین نشست روابط عمومی ادرات استان

  جریانات اخیر فتنه گران را محکوم کرد و این حرکات را موجب نابودی فتنه گران و منزوی شدن سران فتنه دانست

یزدفردا " روابط عمومی:نهمین نشست آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و ادارات استان با حضور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان، مشاور استاندار و رئیس روابط عمومی استاندری، اعضای شورای هماهنگی روابط عمومی ها و مدیران و کارشناسان روابط عمومی ادرات استان در محل تالار فرهنگ شهرداری یزد برگزار شد

 " حجت الاسلام و المسلمین سبحانیان " در این نشست به شکل گیری تحول فکری، اجتماعی و اخلاقی دنیای اسلام با راهنمایی های پیامبر خاتم اشاره کرد و گفت: تفکر حضرت رسول(ص) پیشرفت را در عالم به وجود آورد.


وی با بیان نمونه هایی از احادیث ائمه اطهار (ص) در خصوص اهمیت تفکر در دین مبین اسلام خاطرنشان ساخت: نمونه ای از برتری دقایق کوتاهی از تفکر سالم و مثبت نسبت به سال ها عبادت داستان زندگی حربن ریاحی است که در صحرای کربلای علی رغم اینکه فرماندهی سپاه کفر را بر عهده داشت با کمی تفکر خود را از آتش جنهم نجات داد.


نماینده ولی فقیه در سپاه استان در بخش دیگری از سخنان خود جریانات اخیر فتنه گران به ویژه 25 بهمن ماه را محکوم کرد و این حرکات را موجب نابودی فتنه گران و منزوی شدن سران فتنه دانست.


وی افزود: مردم با حضور به موقع در صحنه دست رد بر سینه فتنه گران زدند و هوشیاری و بصیرت خود را در جهان نمایان ساختند.


حجت الاسلام سبحانیان در پایان خاطرنشان ساخت: علی رغم اینکه رسانه های بیگانه بر علیه اسلام و همسو با تفکرات دشمنان نظام فعالیت و تبلیغ می کنند مردم ایران در حقانیت اعتقادات خویش ثابت قدم و استوارند.


شهردار یزد نیز در این نشست با اشاره به اقدامات و فعالیت های شهرداری یزد در دوره مدیریت خود اتمام پروژه چهار راه مهدیه 110 روز زود تر از برنامه اعلام شده را نمونه ای از خدمت رسانی بی وقفه شهرداری یزد به مردم دارالعباده دانست.


وی در بخش دیگری از سخنان خود در خصوص روابط عمومی و افکار عمومی گفت: مدیران روابط عمومی باید با اخلاق، منش و رفتاری نیکو پل ارتباط بین سازمان ها و مردم باشند.


میروکیلی در ادامه به تاثیر پیشرفت تکنولوژی از قبیل نامه های الکترونیکی، پیامک، بلوتوث و... درزمینه اطلاع رسانی اشاره کرد و افزود: این پیشرفت ها در سرعت بخشی به اطلاع رسانی بسیار مهم و تاثیر گذاراست.


سید عبدالمجید قائم محمدی نیز در این نشست به برکات و اثرات مثبت برگزاری منظم همایش های آموزشی مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و ادارات استان اشاره کرد و از برگزاری آخرین نشست آموزشی و جمع بندی عملکرد سالانه این همایش ها در اسفند ماه سال 89 با حضور استاندار یا معاونین ایشان در محل استانداری یزد خبر داد.


وی در ادامه ضمن اشاره به ارزیابی حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی نهادها و ادارات استان در نشست های آموزشی گفت: مسئولین روابط عمومی ادارات آب و فاضلاب شهری، امور اقتصادی و دارایی، اداره گاز، برق منطقه ای، شورای شهر و... بیشترین حضور در این نشست ها را داشته اند.


مشاور استاندار از مراحل پایانی تهیه شناسنامه و دفترچه مشخصات مدیران روابط عمومی های استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد تا ابتدای سال 1390 این دفترچه در اختیار مدیران روابط عمومی استان قرار گیرد.


وی افزود: گواهی آموزشی نشست های شورای هماهنگی روابط عمومی های استان صادر شده و شرکت کنندگان در این نشست ها می توانند گواهی خود را از دفتر آموزش و پژوهش استانداری دریافت نمایند.


قائم محمدی در بخش دیگری از سخنان خود، آگاهی مسئولان روابط عمومی های ادارت از رخداد ها، رویدادها، مسائل روز و مهم سیاسی کشور را ضروری دانست و با اشاره به افکار عمومی جامعه نسبت به مسائل سیاسی روز خاطرنشان ساخت: امروزه افکار عمومی جامعه ایران اسلامی به سمت انزجار و محکومیت حرکات بی شرمانه سران فتنه که در تصمیم گیری هایشان فاقد قدرت تفکر و تعقل هستند سوق پیدا کرده است.


وی افزود: با توجه به حمایت های مستکبرین جهان به ویژه آمریکای جنایتکار و فعالیت سفارتخانه های کشور های فاسق در راستای حمایت از سران فتنه، فتنه گران در یک سال اخیر با دروغ گویی و شایعه پراکنی هدف براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ضربه وارد کردن به جایگاه ولایت را دنبال می کردند.


وی اظهار داشت: اما هوشیاری و بصیرت مردم ولایتمدار کشورمان در راستای دفاع از ولایت و تجدید پیمان با آرمان های امام و رهبری سدی محکم در مقابل حرکات مذبوحانه آن ها بود.


مشاور استاندار تصریح کرد: سران فتنه و آشوبگرانی که حوادث بعد از انتخابات 88 به ویژه حادثه 25 بهمن ماه را طراحی و اجرا نموده اند به دست خود آتش فتنه ای برافروختند که در همان آتش خواهند سوخت و ان شاءالله مسئولین قضایی کشور نیز به وظیفه خود عمل کرده و خواسته مردم که محاکمه فتنه گران هست را محقق خواهند ساخت.


وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و خروش مردم انقلابی کشور هایی که حاکمان ظلم و ایادی استکبار سردمداران آن هستند گفت: حضرت امام خمینی(ره) فرموده اند:" اسلام تمام سنگرهای کلیدی جهان را فتح خواهد کرد" و در حال حاضر تحقق این امر را شاهد هستیم که کشور های منطقه با الگوگیری از انقلاب اسلامی ایران فریاد آزادی خواهی سرداده و ان شاءالله هرچه زود تر بساط آمریکای جنایتکار با سرنگونی حکومت مهره هایش در منطقه خاورمیانه جمع خواهد شد.


رئیس روابط عمومی استانداری در پایان ضمن تقدیر از روابط عمومی شهرداری یزد و تشکر از میزبانی آنان در نهمین نشست آموزشی بر حضور کلیه مدیران روابط عمومی ادارات استان در نوزدهمین کنگره سراسری شعر دفاع مقدس تاکید کرد.


لازم به ذکر است در این همایش آموزشی مباحثی پیرامون افکار عمومی و افکار سنجی توسط یکی از اساتید دانشگاه مطرح و تدریس شد.


افشاني در راستای تعریف های افکار عمومی از نظر لغت و معنا به بیان انواع افکار عمومی پرداخت و گفت: افکار عمومی بر حسب اینکه در چه شرایطی و با چه ابزار و مایه ای به وجود می آیند به انواع ناپایدار و متزلزل، مبهم و مردود، خودسانسور ئ پنهان کار، فریب کارانه، داغ و ملتهب و صمیمی و دیرپا تقسیم می شوند.


وی در ادامه به تشریح شرایط و عوامل شکل گیری افکار عمومی اشاره کرد و تاریخچه ای از شکل گیری افکار عمومی در جهان را بیان کرد.