زمان : 04 Esfand 1389 - 20:25
شناسه : 30682
بازدید : 1758
ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان يزد فعاليت خود آغاز كرد ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان يزد فعاليت خود آغاز كرد

ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي استان يزد فعاليت خود آغاز كرد

یزدفردا : روابط عمومي:ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي با هدف برنامه ريزي منسجم،تهيه امكانات و تجهيزات لازم براي مسافران تعطيلات نوروزي فعاليت خود را آغاز كرد.


"بهرام رضايي"با بيان اين مطلب گفت: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي داراي كميته‌هاي مختلف از جمله اسكان و پذيرايي، نظارت و كنترل بازار، حمل و نقل و ايمني جاده‌اي، بهداشت و درمان، امورفرهنگي و اجتماعي، تبليغات و اطلاع رساني و همچنين امور رفاهي براي مسافران نوروزي مي‌باشد.

مديركل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد با بيان اينكه دستگاه‌هاي مختلف در ارتباط با مبحث گردشگري عضو اين ستاد هستند، افزود: رياست اين ستاد بر عهده استاندار يزد و دبيري آن بر عهده اداره كل ميراث فرهنگي و گردشگري استان مي‌باشد.

وي خاطر نشان كرد: همه دستگاههاي مرتبط با موضوع گردشگري، براي مسافران ايام تعطيلات نوروز بسيج شده‌اند تا با برنامه ريزي منسجم، امكانات و تجهيزات لازم را فراهم نمايند.

"رضايي" از فعال بودن ستاد دائمي سفر در استان يزد خبر داد و گفت: اين ستاد موضوع سفرهاي نوروزي و تابستانه را دنبال مي‌كند.

وي گفت: ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي نيز در اين اداره كل تشكيل و وظايف هر كدام از كميته‌ها ابلاغ شده است.

دبير ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي در خاتمه اظهاراميدواري كرد تا با همكاري و تعامل دستگاههاي عضو ستاد تسهيلات سفرهاي نوروزي ، شاهد حضور پررنگ گردشگران و مسافران در استان يزد باشيم.

گفتني است در تعطيلات عيد نوروز سال گذشته بيش از 5 ميليون نفر به استان يزد سفر كردند كه از اين مجموع بيش از يك ميليون نفر در استان يزد اقامت داشتند