زمان : 03 Esfand 1389 - 18:17
شناسه : 30658
بازدید : 5516
سرپرست جدید بنیاد مسکن ابرکوه معرفی شد سرپرست جدید بنیاد مسکن ابرکوه معرفی شد

سرپرست جدید بنیاد مسکن ابرکوه معرفی شد

ابرکوه رحیم میرعظیم سرپرستی یزد فردا: مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد خلوص نیت در بنیاد مسکن را یک اصل بر شمرد.

غلامرضا کشاورز در مراسم تودیع و معارفه روسای بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ابرکوه اظهار داشت: بنیاد مسکن در بعد از انقلاب اسلامی با خلوص نیت وارد عرصه های سازندگی کشور گردید.

کشاورز، زحمات مدیران این بنیاد را به عنوان نهادی عمومی قابل تقدیر دانست و نقش ارزنده آنان را ستود.

وی زمینه های کاری در شهرستان ابرکوه را بسیار بالا دانست و خاطر نشان ساخت: با قانون جدید در مورد شهرهای زیر 25 هزار نفرنیز، این زمینه های کاری افزایش می یابد.

کشاورز خاطر نشان ساخت : اعتقاد دارم که تاکنون با همکاری و همدلی تمام مجموعه ها به اهدافمان دست یافته ایم و همچنان نیز نیازمند این همکاری ها هستیم.

وی زحمات مدیر سابق بنیاد مسکن ابرکوه را قابل تقدیر دانست و به خصوص از نقش ارزنده وی در بازسازی هائی که در کشور به عهده استان یزد گذاشته شده بود تقدیر نمود.

محمد مهدی عادل نیز با بیان این مسئله که در اغلب کشورهای پیشرفته بازنشستگی تعریف دیگری دارد و از وجود بازنشستگان به نحو مطلوب استفاده می شود، بازنشستگی در برخی از این کشورها را تدریجی دانست.

فرماندار ابرکوه با بیان این مسئله که امیدواریم در بازنگری هائی که در قوانین صورت می پذیرد بتوان از این سرمایه های ارزشمند به صورت مناسبی استفاده نمود، خواستار توجه به قابلیت های بازنشستگان گردید.

وی رسم تودیع و معارفه را که در بعد از انقلاب بسیار پر رنگتر شده است، نشانه قدرشناسی از مدیران سابق و مشوق مدیران جدید ذکر نمود.

حسین برزگر نیز در این جلسه، ضمن قدر دانی از تمامی ادارات و ارگان ها و به خصوص مدیر کل بنیاد مسکن استان یزد که در طی مدت خدمت خود، یاری رسان مجموعه بنیاد مسکن این شهرستان بوده اند تشکر نمود.

مدیر سابق بنیاد مسکن ابرکوه، همچنین برخی از عملکردهای بنیاد مسکن ابرکوه را نیز بر شمرد

حمید رضا چاکرالحسینی نیز با برشمردن برخی از برنامه های آتی این بنیاد در ابرکوه تعامل بیش از پیش دستگاه های اجرائی با این بنیاد را خواستار شد.

سرپرست جدید بنیاد مسکن ابرکوه، با یادآوری این مسئله که طرح مسکن مهر ابرکوه با سرعت در حل اجراست، از شروع به اجرای مسکن شهر مهردشت نیز در اینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبر نگار ما، در این جلسه که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان یزد، فرماندار و بخشداران مرکزی و بهمن و تنی چند از مسئولان شهرستان برگزار گردید، ضمن تقدیر از تلاش های صادقانه حسین برزگر، حمید رضا چاکرالحسینی به عنوان سرپرست جدید بنیاد مسکن شهرستان ابرکوه معرفی گردید.

چاکرالحسینی قبل از این در مجموعه بنیاد مسکن ابرکوه مشغول به کار بوده است.